Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VI. 11. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Harsányi Dávid, Totth Gedeon, Szabó Zoltán, Brávácz Ibolya: Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (8-9) pp. 152-165. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Khudiyev Murad, Szabó Zoltán: Consumer Behavior in Sports Marketing in the Context of Football, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 7: (2) pp. 51-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Szabó Zoltán: Event Marketing - The Driver of Wine Culture, MANAGEMENT STUDIES 6: (2) pp. 121-126. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Urbánné Treutz Ágnes, Horváth Ádám, Gyenge Balázs, Szabó Zoltán: Movie Induced Tourism and Its Effects on Settlements, a Literature Study, SOCIOECONOMIC CHALLENGES 2: (3) pp. 26-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Pacsi Diána, Szabó Zoltán: Experiential Marketing, Interactivity and Gamification, MARKETING INSTYTUCIJ NAUKOWYCH I BADAWCZYCH / MARKETING OF SCIENTIFIC AND RESEARCH ORGANISATIONS 30: (4) pp. 115-136. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Pacsi Diána, Szabó Zoltán: A GAMIFIKÁCIÓ FEJLŐDÉSE ÉS A MAGYAR GAMIFIKÁCIÓS TREND ALAKULÁSA, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 4: (1) pp. 57-68. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Szabó Zoltán, Komáromi-Gergely Anikó, Szabó Zoltán, Komáromi-Gegely Anikó: Turisztikai és vendéglátó marketing - Esettanulmány Budavári Borfesztivál, Szent István Egyetem dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Lehota József, Szabó Zoltán, Lehota Zsuzsanna: Prevalence of the application of integrated pest controll and integrated production techniques in fruit (apple) peoduction in Hungary, GAZDÁLKODÁS 54: (24) pp. 79-91. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2009
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Szabó Zoltán, Széles Zsuzsanna, Zilai Zoltán, Sárik Ferenc, Gergely Anikó: The Role of the Budapest International Wine Festival in the Wine Marketing of Hungary, JOURNAL OF INTERNATIONAL SCIENTIFIC PUBLICATION: ECONOMY AND BUSINESS 8: (3) pp. 704-722. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2008
 adattárból, 2023. VI. 11. |
Lehota József, Szabó Zoltán, Papp János: A bor disztribúciós csatornáinak marketingszempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül, ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 5: (1) pp. 73-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 18  |
|
|