Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 29.
Személyes adatok
Szabó Zoltán
név Szabó Zoltán
intézmény neve
doktori iskola
SOE Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (oktató)
BGE Vállalkozás-és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola (témavezető)
MATE Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 374-6200/471
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szent István Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szent István Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Budapesti Gazdasági Egyetem (további intézmény)
további (Egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kádár Beáta PhD 2018  GSZDI-SzIE
Varga Ivett PhD 2018  GSZDI-SzIE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Binder Daniel PhD (2021/08)  SOE-SZIDI
abszolutóriumot szerzett:
Brix Ágnes (PhD) 2016/01  GSZDI-SzIE
Kádár Beáta (PhD) 2017/01  GSZDI-SzIE
Khudiyev Murad (PhD) 2021/08  GRTDI
Tatárné Varga Ivett (PhD) 2017/08  GSZDI-SzIE
Urbánné Treutz Ágnes (PhD) 2020/08  GRTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Légrádi Miklós (PhD) (2023/08)  VGDI
(50%) Pacsi Diána (PhD) (2022/08)  GRTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Régió- és településmarketing, bormarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2020

Murad Khudiyev, Zoltán Szabó: Consumer Behavior in Sports Marketing in the Context of Football, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 7: (2) pp. 51-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Szabó Zoltán: Event Marketing - The Driver of Wine Culture, MANAGEMENT STUDIES 6: (2) pp. 121-126.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Urbánné Treutz Ágnes, Horváth Ádám, Gyenge Balázs, Szabó Zoltán: Movie Induced Tourism and Its Effects on Settlements, a Literature Study, SOCIOECONOMIC CHALLENGES 2: (3) pp. 26-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Pacsi Diána, Szabó Zoltán: Experiential Marketing, Interactivity and Gamification, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 30: (4) pp. 115-136.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Pacsi Diána, Szabó Zoltán: A GAMIFIKÁCIÓ FEJLŐDÉSE ÉS A MAGYAR GAMIFIKÁCIÓS TREND ALAKULÁSA, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 4: (1) pp. 57-68.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Szabó Zoltán, Komáromi-Gergely Anikó, Szabó Zoltán, Komáromi-Gegely Anikó: Turisztikai és vendéglátó marketing - Esettanulmány Budavári Borfesztivál, Szent István Egyetem
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2010

Lehota József, Szabó Zoltán, Lehota Zsuzsanna: Prevalence of the application of integrated pest controll and integrated production techniques in fruit (apple) peoduction in Hungary, GAZDÁLKODÁS 54: (24) pp. 79-91.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2010

Lehota József, Szabó Zoltán, Lehota Zsuzsanna: Introduction and Spreading of IPM and Integrated Apple Production in Hungary, ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 12: (6) pp. 110-115.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2009

Szabó Zoltán, Széles Zsuzsanna, Zilai Zoltán, Sárik Ferenc, Gergely Anikó: The Role of the Budapest International Wine Festival in the Wine Marketing of Hungary, JOURNAL OF INTERNATIONAL SCIENTIFIC PUBLICATION: ECONOMY AND BUSINESS 8: (3) pp. 704-722.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2008

Lehota József, Szabó Zoltán, Papp János: A bor disztribúciós csatornáinak marketingszempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 5: (1) pp. 73-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:11 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
99
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
100
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
41
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
23
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
47

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )