Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. I. 15.
Személyes adatok
Szabó Zoltán
név Szabó Zoltán
születési év 1975
intézmény neve
doktori iskola
SzIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
SOE Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
BGE Vállalkozás-és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
drótpostacím Szabo.Zoltan4uni-bge.hu
telefonszám +36 1 374-6200/402
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szent István Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szent István Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Budapesti Gazdasági Egyetem (további intézmény)
további (Egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Wörle Adrienn PhD (2018/08)  SOE-SZIDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Kádár Beáta (PhD) 2017/01  GSZDI-SzIE
Tatárné Varga Ivett (PhD) 2017/08  GSZDI-SzIE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Pacsi Diána (PhD) (2021/08)  GSZDI-SzIE
Vidadi Khudiyev Murad (PhD) (2021/08)  GSZDI-SzIE
Kadiu Arjana (PhD) (2019/08)  SOE-SZIDI
Brix Ágnes (PhD) (2018/08)  GSZDI-SzIE
Csák Ildikó (PhD) (2018/08)  GSZDI-SzIE
Urbánné Treutz Ágnes (PhD) (2018/08)  GSZDI-SzIE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Régió- és tepülésmarketing, bormarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2016

Tatárné Varga Ivett, Szabó Zoltán: A fővárosi stratégiai modell bővítésének, illetve a településmarketing területén történő felhasználásának lehetőségei, TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 8: (4) pp. 114-122.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2016

URBÁNNÉ TREUTZ Ágnes, SZABÓ Zoltán: Három település marketingtevékenységének és településmarketing stratégiájának vizsgálata [The examination of three settlements’ situation analysis and place marketing strategy in Hungary], GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 2016: (2) pp. 26-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: Magyar és angol
URL 
2015

Brix Ágnes, Dr Szabó Zoltán: IMPORTANT FACTORS of AGRICULTURAL ATTRACTIONS FOR COLLEGE STUDENTS ORIENTED TOWARDS AGRICULTURAL SCIENCES, ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 17: (4) pp. 57-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Urbánné Treutz Ágnes, Szabó Zoltán: Decision-Making Process in Society from the City Marketing’s Point of View, INTERNATIONAL JOURNAL OF SYNERGY AND RESEARCH 4: (2) pp. 53-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2014

Ágnes Brix, Anikó Komáromi-Gergely, Zoltán Szabó: Investigating the role of wine festivals in tourism, EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM HOSPITALITY AND RECREATION 5: (Special Issue) pp. 331-339.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2011

Szabó Zoltán, Komáromi-Gergely Anikó Szerk.: Szabó Zoltán, Szerk.: Komáromi-Gegely Anikó: Turisztikai és vendéglátó marketing - Esettanulmány Budavári Borfesztivál, Gödöllő: Szent István Egyetem, 180 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2010

Lehota József, Szabó Zoltán, Lehota Zsuzsanna: Prevalence of the application of integrated pest controll and integrated production techniques in fruit (apple) peoduction in Hungary, GAZDÁLKODÁS 54: (24) pp. 79-91.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2010

Lehota József, Szabó Zoltán, Lehota Zsuzsanna: Introduction and Spreading of IPM and Integrated Apple Production in Hungary, ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 12: (6) pp. 110-115.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2009

Szabó Zoltán, Széles Zsuzsanna, Zilai Zoltán, Sárik Ferenc, Gergely Anikó: The Role of the Budapest International Wine Festival in the Wine Marketing of Hungary, JOURNAL OF INTERNATIONAL SCIENTIFIC PUBLICATION: ECONOMY AND BUSINESS 8: (3) pp. 704-722.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2008

Lehota József, Szabó Zoltán, Papp János: A bor disztribúciós csatornáinak marketingszempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 5: (1) pp. 73-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
81
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
89
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
31
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
21
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
28

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )