Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XI. 19.
Személyes adatok
név Németh Balázs
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
telefonszám +36 72 501-500/22523
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága politikatudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága multidiszciplináris bölcsészettudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE BTK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Pécsi Tudományegyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Csucsi-Kerécz Virág (PhD) (2023/08)  OTNDI
Kovács Tamás (PhD) (2022/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A felnőttoktatás és politika kapcsolata, összehasonlító andragógiai elemzések. A tanuló város-régió modell vizsgálata. Az EU felnőtt-tanulási politikája.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
politikatudományok
Közlemények
2019

Balázs Németh: From Adult Education to Learning Cities: The Changing Faces of University Lifelong Learning in the Context of Quality Education and Sustainable Development Goals, In: Violeta, Orlović Lovren; Jan, Peeters; Nataša, Matović (szerk.) Quality of Education: Global Development Goals and Local Strategies, Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, University of Belgrade (2019) pp. 29-48.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Németh Balázs: International adult learning and education trends reflected through collaborative actions of higher education in research programmes and development initiatives: An evolutionary scope, In: Egetenmeyer, Regina; Guimarães, Paula; Németh, Balázs (szerk.) Joint Modules and Internationalisation in Higher Education. Reflections on the Joint Module "Comparative Studies in Adult Education and Lifelong Learning", Peter Lang Verlag (2017) pp. 93-111.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Németh Balázs: "Critical Overview of the Roles of International Organisations in the Development of Adult Learning and Education", In: Slowey, Maria (szerk.) Comparative Adult Education and Learning. Authors and Texts, Firenze University Press (2017) pp. 117-159.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2016

Németh Balázs: Changes in the Roles and Functions of Adult Learning and Education Policies in Europe in the Last Twenty-five Years, In: Sava, Simona; Novotny, Petr (szerk.) Researches in Adult Learning and Education: The European Dimension, Firenze University Press (2016) pp. 22-41.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Németh Balázs: Lifelong Learning for All Adults? A New Concept for UNESCO - Limits and Opportunities for a Changing Inter-Governmental Organisation, In: Marcella, Milana; Tom, Nesbit (szerk.) Global Perspectives on Adult Education and Learning Policy, Palgrave Macmillan (2015) pp. 165-178.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2014

Nemeth Balázs: Research and Development of Adult Education through Higher Education Institutions, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 142: pp. 97-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2014

Németh Balázs: The Rise and Fall of Research on the History of Adult Education in Contemporary Hungary: Trends and Issues of Historical Research Work from 1993 to 2013, In: Bernd, Käpplinger; Nina, Lichte; Erik, Haberzeth; Claudia, Kulmus (szerk.) Changing Configurations of Adult Education in Transitional Times, Humboldt Universität (2014) pp. 617-632.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2014

Németh Balázs: Lifelong learning, higher education and the development of learning communities, Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kar (PTE FEEK)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
2011

Németh Balázs: CONFINTEA VI follow-up and the role of university lifelong learning: Some issues for European higher education, INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION 57: (1-2) pp. 107-125.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2010

Németh Balázs: The Accelerating Roles of Higher Education in Regions through the European Lifelong Learning Initiative, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 45: (3) pp. 451-465.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:17 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
169
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
168
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
52
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
41
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
87
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Németh Balázs tagja az MTA Andragógia Albizottságának, az Andragogical Studies c. folyóirat szerkesztő bizottságának, valamint a PASCAL Oservatory tanácsadó testületének (Advisory Council).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )