Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 08. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. I. 08. |
Illés Anikó, Bodor Péter: A muzeofóbia-muzeofília dimenzió és a laikusok múzeumértelmezése, In: Péter, Bodor; Károly, Bozsonyi; Aris, Tsantiropoulos (szerk.) In Honorem Nikosz Fokasz, ELTE Társadalomtudományi Kar (2022) pp. 117-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2022
 adattárból, 2023. I. 08. |
Illes Aniko, Tinio Pablo: Experiencing art in museums, In: Marcos, Nadal; Martin, Skov (szerk.) The Routledge International Handbook of Neuroaesthetics, Routledge (2022) p. 9781003008675. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2023. I. 08. |
Illés Anikó: Bevezető, In: Bényei, Judit; Lődi, Virág; Pallag, Andrea; Szentandrási, Dóra; Széll, Krisztián; Vida, Péter; Illés, Anikó; Schmidt, Andrea (szerk.) Designgondolkodás az iskolában III., Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) (2020) pp. 11-13. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2023. I. 08. |
Bényei Judit, Illés Anikó, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: A design, mint a problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének lehetősége, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány: horizontok és dialógusok, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2020) pp. 167-176. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2023. I. 08. |
Sándor Katalin, Illés Anikó: A többszörösen különleges alkotók tevékenységének vizsgálata narratív pszichológiai keretben, In: Bodnár, Gábor (szerk.) A művészet és a tudomány megújuló világképe a 21. század művészetpedagógiájában.Renewing Landscapes of Science and Art in the Arts Education of the 21th century, ELTE BTK (2018) pp. 162-163. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2023. I. 08. |
Anikó Illés, Péter Bodor: Cultural heritage and the meaning of museums for young Hungarians, In: Marie, Banks (szerk.) iecon18: Interpret Europe Conference Proceedings, Interpret Europe (2018) pp. 81-92. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2016
 adattárból, 2023. I. 08. |
Kende A, Illés A: On the practice of artistic measurement of social mobility and marginalization, In: Manifold, M C; Willis, S; Zimmerman, E (szerk.) Culturally sensitive art education in a global world: A handbook for teachers, National Art Education Association (2016) pp. 206-214. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2009
 adattárból, 2023. I. 08. |
Illés Anikó: Művészetterápia a közoktatásban: elméleti és etikai megfontolások, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (5-6) pp. 233-240. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2007
 adattárból, 2023. I. 08. |
Kende A, Illés A: A rugalmas beiskolázás és az oktatási szakadék összefüggései, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 57: (11) pp. 17-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
2003
 adattárból, 2023. I. 08. |
Illés Anikó: A magyar történelmi festészet narratív pszichológiai elemzése, MAGYAR TUDOMÁNY 47: (1) pp. 67-77. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 40  |
|
|