Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 26.
Személyes adatok
Bényei Judit
név Bényei Judit
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
MOME Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 50%
MOME Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskola 50%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Moholy-Nagy Művészeti Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 30 200-9111
mobiltelefon száma +36 30 200-9111
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Moholy-Nagy Művészeti Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Pallag Andrea DLA (2022/07)  MMEDI
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Kazi Roland (DLA) 2020/01  MMEDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Vizer Edit Emese (PhD) (2024/08)  MMEDI
Póczos Valéria (PhD) (2021/08)  MMEDI
Szentandrási Dóra (PhD) (2021/08)  MMEDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület média, oktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2020

Bényei Judit, Illés Anikó, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: A design, mint a problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének lehetősége, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2019, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2020) pp. 167-176.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2020

Bényei Judit, Lődi Virág, Pallag Andrea, Szentandrási Dóra, Széll Krisztián, Vida Péter, Illés Anikó, Schmidt Andrea: Designgondolkodás az iskolában III. A DESIGNGONDOLKODÁS PEDAGÓGIÁJA, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2018

Bényei Judit, Ruttkay Zsófia: Participation within and beyond museums with the help of digital technologies, In: Oswald, Devisch; Liesbeth, Huybrechts; Roel, De Ridder (szerk.) Using Technology and Social Media to Foster Civic Engagement, Routledge (2018) pp. 213-229.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2018

Ruttkay Zsófia, Bényei Judit: Renewal of the Museum in the Digital Epoch, In: Bast, Gerald; Carayannis, Elias G.; Campbell, David F. J. (szerk.) The Future of Museums, Springer International Publishing (2018) pp. 101-116.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Bényei Judit, Derényi András, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: Hallgatók és oktatók a tanulás-tanítás eredményességéről és fejlesztési lehetőségeiről a művészeti felsőoktatásban, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 287-308.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Bényei Judit, Ruttkay Zsófia: Digital Museum, In: R, Mateus-Berr; M., Götsch (szerk.) Perspectives on Art Education, De Gruyter Verlag (2015) pp. 49-55.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2013

Judit Bényei, Anikó Illés, Gabriella Pataky, Zsófia Ruttkay, Andrea Schmidt: Which Avatars Comfort Children?, In: Simone, Bassis; Anna, Esposito; Francesco, Carlo Morabito (szerk.) Recent Advances of Neural Network Models and Applications, Springer-Verlag (2013) pp. 295-303.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2013

Bényei Judit, Ruttkay Zsófia, Sárközi Zsolt: Evaluation of Interactive Children Book Design, In: Tania, Di Mascio; Rosella, Gennari; Pierpaolo, Vittorini (szerk.) Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, Springer (2013) pp. 109-118.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2001

Bényei Judit: Az Alkonyzónától a Simpson családig. Televíziós befogadás vizsgálat a médiaoktatás szempontjából, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 2: pp. 79-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2000

Bényei Judit, Szíjártó Imre: A televízió társadalomképe és az iskola, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 10: (2) pp. 3-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
35
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
35
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
24

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )