Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 02. Közlemények |
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
KENYERES ATTILA ZOLTÁN, BÉNYEI JUDIT: Médiaértelmező közösségek, In: Pusztai, Gabriella (szerk.) Nevelésszociológia, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 263-284. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
Bényei Judit, Illés Anikó, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: A design, mint a problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének lehetősége, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány: horizontok és dialógusok, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2020) pp. 167-176. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2023. I. 02. |
Bényei Judit, Lődi Virág, Pallag Andrea, Szentandrási Dóra, Széll Krisztián, Vida Péter, Illés Anikó, Schmidt Andrea: Designgondolkodás az iskolában III. A DESIGNGONDOLKODÁS PEDAGÓGIÁJA, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
Bényei Judit, Ruttkay Zsófia: Participation within and beyond museums with the help of digital technologies, In: Oswald, Devisch; Liesbeth, Huybrechts; Roel, De Ridder (szerk.) Using Technology and Social Media to Foster Civic Engagement, Routledge (2018) pp. 213-229. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2018
 adattárból, 2023. I. 02. |
Ruttkay Zsófia, Bényei Judit: Renewal of the Museum in the Digital Epoch, In: Bast, Gerald; Carayannis, Elias G.; Campbell, David F. J. (szerk.) The Future of Museums, Springer International Publishing (2018) pp. 101-116. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2023. I. 02. |
Bényei Judit, Derényi András, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: Hallgatók és oktatók a tanulás-tanítás eredményességéről és fejlesztési lehetőségeiről a művészeti felsőoktatásban, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 287-308. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2013
 adattárból, 2023. I. 02. |
Judit Bényei, Anikó Illés, Gabriella Pataky, Zsófia Ruttkay, Andrea Schmidt: Which Avatars Comfort Children?, In: Bassis, Simone; Esposito, Anna; Morabito, Francesco Carlo (szerk.) Recent Advances of Neural Network Models and Applications, Springer International Publishing (2014) pp. 295-303. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2023. I. 02. |
Bényei Judit, Ruttkay Zsófia, Sárközi Zsolt: Evaluation of Interactive Children Book Design, In: Tania, Di Mascio; Rosella, Gennari; Pierpaolo, Vittorini (szerk.) Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, Springer International Publishing (2013) pp. 109-118. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2001
 adattárból, 2023. I. 02. |
Bényei Judit: Az Alkonyzónától a Simpson családig. Televíziós befogadás vizsgálat a médiaoktatás szempontjából, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 2: pp. 79-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2000
 adattárból, 2023. I. 02. |
Bényei Judit, Szíjártó Imre: A televízió társadalomképe és az iskola, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 10: (2) pp. 3-11. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 7  |
|
|