|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 08. Közlemények |
2021
adattárból, 2023. I. 17. |
Gyöngyvér Molnár, Ágnes Hódi, Éva D. Molnár, Zoltán Nagy, Benő Csapó: Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education, In: Engler, Ágnes; Bocsi, Veronika (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2020., MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete (2021) pp. 11-26. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. I. 17. |
Szabó Dóra Fanni, Tóth Edit, D. Molnár Éva: A felzárkóztatás nehézségei és támogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (1) pp. 3-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. I. 17. |
Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. I. 17. |
D Molnár Éva, Kovács Dénes, Bartyik Katalin: Comparison of Quality of Life and Learning Success of Adolescents Surviving Cancer and Their Classmates, JOURNAL OF CANCER EDUCATION 35: (2) pp. 352-358. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. I. 17. |
D. Molnár Éva, Kovács Dénes: A Gyermeki Viselkedés Kérdőív legrövidebb változatának (CBQ VS) magyar adaptációja, MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 20: p. 1. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2023. I. 17. |
Nagy Zoltán, D Molnár Éva: Tanulást hátráltató, nem hatékony stratégiák és korrigálási lehetőségeik, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 347-363. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
2014
adattárból, 2023. I. 17. |
Kárpáti Andrea, D Molnár Éva, Munkácsy Katalin: Pedagogising Knowledge in Multigrade Roma Schools: potentials and tensions of innovation, EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL 13: (3) pp. 325-337. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2023. I. 17. |
Józsa Krisztián, D Molnár Éva: The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success, In: Barrett, KC; Fox, NA; Morgan, GA; Fidler, DJ; Daunhauer, LA (szerk.) Handbook of self-regulatory processes in development, Taylor and Francis (2013) pp. 265-304. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 45 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2023. I. 17. |
D Molnár Éva: Tudatos fejlődés, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar
|
2002
adattárból, 2023. I. 17. |
D. Molnár Éva: Önszabályozó tanulás: nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák, MAGYAR PEDAGÓGIA 102: (1) pp. 63-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 127 |
|
|
|
|
|