Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 03.
Személyes adatok
Kálmán Anikó
név Kálmán Anikó
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 70%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 15%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 15%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 463-2659
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága filozófiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve KLTE-BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Tóthné Borbély Viola PhD 2021  NDI2-ELTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Idris Khalid Mohammed (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
Kozma Borbála Gabriella (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
Moet Moet Moet Moet Myint Lay (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
Thwe Win Phyu (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Életen át tartó tanulás , felnőttoktatási módszerek, oktatási szektorok összehasonlítása,interkulturális tanulási, tanítási környezetek, tudásátadás ,soft skill; Tudásháromszög modell,innováció;
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
filozófiai tudományok
Közlemények
2021

Win Phyu Thwe, Anikó Kálmán: Continuous Professional Development for Teacher Educator Development in Myanmar Education Colleges, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 8: (3) pp. 324-329.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Kálmán Anikó, Citterio Linda: Complexity as new normality: What is going on?, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 20: (2) pp. 19-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Kövesi Klara, Kálmán Anikó: How to manage the study-to-work transition? a comparative study of Hungarian and French graduate engineering students’ perception of their employability, EUROPEAN JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION 45: (4) pp. 516-533.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2018

Walczak Renata, Kálmán Anikó: Lifelong learning expectations of young academics - analysis of polish and hungarian technical universities, FOUNDATIONS OF MANAGEMENT 10: (1) pp. 207-224.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

Kálmán Anikó: Együttműködő tudásépítés a finn tanárképzésben, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 466-480.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Jucevicius G, Juceviciene R, Gaidelys V, Kalman A: The emerging innovation ecosystems and “Valley of death”: Towards the combination of entrepreneurial and institutional approaches, INZINERINE EKONOMIKA / ENGINEERING ECONOMICS 27: (4) pp. 430-438.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
URL 
2016

Kálmán Anikó: The meaning and importance of Thomas Kuhn’s concept of ‘paradigm shift’. How does it apply in Education?, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 3: (2) pp. 96-107.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2016

Anikó Kálmán: Learning - in the New Lifelong and Lifewide Perspectives, Tampere University of Applied Sciences
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
2006

Kálmán Anikó: Tanári szerepek – tanulási stílusok, OKKER Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2002

Kálmán Anikó: Andragógiai interdiszciplináris kutatásmódszertan, Debreceni Egyetem Lifelong Learning Központ
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:76 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
171
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
166
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
20 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
46
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
46
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
242
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Dr. habil.: 2007 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem - Gazdaság- és Társadalomtudományi kar.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )