Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. VIII. 14. Közlemények |
2020
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Kövesi Klara, Kálmán Anikó: How to manage the study-to-work transition? a comparative study of Hungarian and French graduate engineering students’ perception of their employability, EUROPEAN JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION 45: (4) pp. 516-533. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Walczak Renata, Kálmán Anikó: Lifelong learning expectations of young academics - analysis of polish and hungarian technical universities, FOUNDATIONS OF MANAGEMENT 10: (1) pp. 207-224. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Kálmán Anikó: Együttműködő tudásépítés a finn tanárképzésben, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 466-480. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Jucevicius G, Juceviciene R, Gaidelys V, Kalman A: The emerging innovation ecosystems and “Valley of death”: Towards the combination of entrepreneurial and institutional approaches, INZINERINE EKONOMIKA / ENGINEERING ECONOMICS 27: (4) pp. 430-438. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Kálmán Anikó: The meaning and importance of Thomas Kuhn’s concept of ‘paradigm shift’. How does it apply in Education?, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 3: (2) pp. 96-107. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Anikó Kálmán: Learning - in the New Lifelong and Lifewide Perspectives, Tampere University of Applied Sciences dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 26 nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Anikó Kálmán: Study of correlations between efficient learning habits and the study achievement indicator, In: Kamel, Hawwash; Christophe, Léger (szerk.) Proceedings of the 43rd SEFI Annual Conference 2015, European Society for Engineering Education (SEFI) (2015) 55255 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol Teljes szöveg |
2012
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Kálmán A: Formal-nonformal Learning Acknowledgement to the New Employment Competences, In: anon (szerk.) 40th Annual SEFI Conference: Engineering Education 2020: Meet the Future, European Society for Engineering Education (SEFI) (2012) pp. 1-8. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol Teljes szöveg |
2009
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Kálmán Anikó: Az oktatástól az önálló tanulásig, BMGE APPI Műszaki Pedagógiai Tanszék dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
|
2006
 adattárból, 2020. VIII. 14. |
Kálmán Anikó: Tanári szerepek – tanulási stílusok, OKKER Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 69  |
|
|