Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 28.
Személyes adatok
Kálmán Anikó
név Kálmán Anikó
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 65%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 15%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 15%
BME GSDI-BME Doktori Iskola Tanácsa 5%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 463-2659
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága filozófiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve KLTE-BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Tóthné Borbély Viola PhD (2020/11)  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nyéki Emőke (PhD) (2021/08)  GSDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Életen át tartó tanulás színterei, korszerű felnőttoktatási módszerek, oktatási szektorok összehasonlítása,interkulturális tanulási, tanítási környezetek, versenyképesség tudásátadás,minőségfejlesztés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
filozófiai tudományok
Közlemények
2018

Walczak Renata, Kálmán Anikó: Lifelong learning expectations of young academics - analysis of polish and hungarian technical universities, FOUNDATIONS OF MANAGEMENT 10: (1) pp. 207-224.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Kálmán Anikó: Együttműködő tudásépítés a finn tanárképzésben, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 466-480.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Jucevicius G, Juceviciene R, Gaidelys V, Kalman A: The emerging innovation ecosystems and “Valley of death”: Towards the combination of entrepreneurial and institutional approaches, INZINERINE EKONOMIKA / ENGINEERING ECONOMICS 27: (4) pp. 430-438.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Anikó Kálmán: Learning - in the New Lifelong and Lifewide Perspectives, Tampere University of Applied Sciences
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
2015

Kalman A, Balomenou C, Kolovos K: UNIVERSITY INDUSTRY COOPERATION IN AN ECONOMICALLY CHALLENGED EUROPE: AN EXPLORATORY COMPARATIVE ANALYSIS OF GREEK AND HUNGARIAN CONTEXTS, In: Vrontis, D; Weber, Y; Tsoukatos, E (szerk.) INNOVATION, ENTREPRENEURSHIP AND SUSTAINABLE VALUE CHAIN IN A DYNAMIC ENVIRONMENT, EuroMed Press (2015) pp. 1253-1273.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2013

Kálmán A: Comparative analysis of trainers’ needs in higher education network, In: Proceedings of the 41st SEFI Annual Conference: Engineering Education Fast Forward 1973-2013, European Society for Engineering Education (SEFI) (2013) 193
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2012

Kálmán A: Formal-nonformal Learning Acknowledgement to the New Employment Competences, In: anon (szerk.) 40th Annual SEFI Conference: Engineering Education 2020: Meet the Future, European Society for Engineering Education (SEFI) (2012) pp. 1-8.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2009

Kálmán Anikó: Az oktatástól az önálló tanulásig, BMGE APPI Műszaki Pedagógiai Tanszék
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
2006

Kálmán Anikó: Tanári szerepek – tanulási stílusok, OKKER Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2006

Kálmán Anikó: A felnőttoktatásban és -képzésben alkalmazható kompetenciaelvű módszerek és azok alkalmazhatósága, FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 4: (4) pp. 60-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:52 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
107
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
134
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
10
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
20 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
35
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
30
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
210
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Dr. habil.: 2007 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem - Gazdaság- és Társadalomtudományi kar.


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )