Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IX. 08.
Személyes adatok
Kálmán Anikó
név Kálmán Anikó
születési év 1959
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Doktori Iskola Tanácsa
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 75%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 10%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 15%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím drkalmananikogmail.com
telefonszám +36 1 463-2659
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága filozófiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve KLTE-BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Farkas Éva PhD 2007  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Tóthné Borbély Viola (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nyéki Emőke (PhD) (2021/08)  GSDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Képzési programok gazdasági következményeinek elemzése Vezetői kompetenciákmérése, hatása a tanulási folyamatban. Életen át tartó tanulás. Innováció hatása
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
filozófiai tudományok
Közlemények
2016

Kálmán Anikó: The meaning and importance of Thomas Kuhn’s concept of ‘paradigm shift’. How does it apply in Education?, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 3: (2) pp. 96-107.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2016

Anikó Kálmán: Co-creative problem solving, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 3: (6) pp. 713-723.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2016

Anikó Kálmán : Learning - in the New Lifelong and Lifewide Perspectives, Tampere: Tampere University of Applied Sciences, 139 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
2015

Anikó Kálmán: Study of correlations between efficient learning habits and the study achievement indicator, In: Szerk.: Kamel Hawwash, Szerk.: Christophe Léger Proceedings of the 43rd SEFI Annual Conference 2015: Diversity in engineering educat ion: an opportunity to face the new trends of engineering. Brussels: European Society for Engineering Education (SEFI), 2015. Paper 55255. A.KALMAN. 8 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

Kálmán A: The changing role of universities in the 21st century - Teachers' and learners' needs, In: Szerk.: Robin Clark 42nd Annual Conference SEFI. Bruxelles: European Society for Engineering Education (SEFI), 2014. Paper 156. 9 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Kálmán Anikó: Developments in Hungarian Lifelong Learning Policies as mean of Implementing the Knowledge Triangle, In: Szerk.: Pia Lappalainen, Szerk.: Markku Markkula The Knowledge Triangle: Re-Inventing the Future. Helsinki: Multiprint Oy, 2013. pp. 85-100.
Re-Inventing the Future
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2012

Kálmán A: Formal-nonformal Learning Acknowledgement to the New Employment Competences, In: Szerk.: anon 40th Annual SEFI Conference: Engineering Education 2020: Meet the Future. Brussels: European Society for Engineering Education (SEFI), 2012. pp. 1-8.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2009

Kálmán Anikó : Az oktatástól az önálló tanulásig, Budapest: BMGE APPI Műszaki Pedagógiai Tanszék, 240 p. (Tanulástámogatás Útmutató Füzetek)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2005

Kálmán Anikó : A felnőttoktatók kompetenciái, Budapest: OKKER Kiadó, 136 p. (Lifelong Learning füzetek)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2002

Kálmán Anikó : Andragógiai interdiszciplináris kutatásmódszertan, Debrecen: Debreceni Egyetem Lifelong Learning Központ, 145 p. (Lifelong Learning Füzetek; 4.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:64 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
79
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
130
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
20 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
30
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
13
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
173
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Dr. habil.: 2007 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem - Gazdaság- és Társadalomtudományi kar.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )