Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Életen át tartó tanulás , felnőttoktatási módszerek, oktatási szektorok összehasonlítása,interkulturális tanulási, tanítási környezetek, tudásátadás ,soft skill; Tudásháromszög modell,innováció;
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok filozófiai tudományok
Közlemények
2022
adattárból, 2022. XII. 14.
Kálmán Anikó: Az egyetemek megújításának egy lehetősége: a Tudásháromszög-modell, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 9: (3) pp. 255-263. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2022. XII. 14.
Win Phyu Thwe, Anikó Kálmán: Continuous Professional Development for Teacher Educator Development in Myanmar Education Colleges, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 8: (3) pp. 324-329. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2022. XII. 14.
Kálmán Anikó, Citterio Linda: Complexity as new normality: What is going on?, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 20: (2) pp. 19-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2022. XII. 14.
Kövesi Klara, Kálmán Anikó: How to manage the study-to-work transition? a comparative study of Hungarian and French graduate engineering students’ perception of their employability, EUROPEAN JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION 45: (4) pp. 516-533. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2022. XII. 14.
Walczak Renata, Kálmán Anikó: Lifelong learning expectations of young academics - analysis of polish and hungarian technical universities, FOUNDATIONS OF MANAGEMENT 10: (1) pp. 207-224. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2022. XII. 14.
Jucevicius G, Juceviciene R, Gaidelys V, Kalman A: The emerging innovation ecosystems and “Valley of death”: Towards the combination of entrepreneurial and institutional approaches, INZINERINE EKONOMIKA / ENGINEERING ECONOMICS 27: (4) pp. 430-438. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 31 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2022. XII. 14.
Kálmán Anikó: The meaning and importance of Thomas Kuhn’s concept of ‘paradigm shift’. How does it apply in Education?, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 3: (2) pp. 96-107. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2022. XII. 14.
Anikó Kálmán: Learning - in the New Lifelong and Lifewide Perspectives, Tampere University of Applied Sciences dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 27 nyelv: angol
2006
adattárból, 2022. XII. 14.
Kálmán Anikó: Tanári szerepek – tanulási stílusok, Okker dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
2002
adattárból, 2022. XII. 14.
Kálmán Anikó: Andragógiai interdiszciplináris kutatásmódszertan, Debreceni Egyetem Lifelong Learning Központ dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.