Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. II. 02. Közlemények |
2021
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan: Tanulás és környezete a 21. század elején, KORUNK (KOLOZSVÁR) 2021: (február) pp. 47-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan, Lengyelné Molnár Tünde: Tanulási környezet a digitális pedagógiai kultúra világában, In: Racsko, Réka (szerk.) A kultúraváltás hatása az oktatásra, EKE Líceum Kiadó (2020) pp. 10-82. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan, Forgó Sándor: Kultúra és változás a hálózati világban – online inspirációk / offline reflexiók, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 1: (-) pp. 99-105. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan: Oktatáselméleti reflexiók az újmédia fogalomkör értelmezésére, In: Forgó, Sándor (szerk.) Az információközvetítő szakmák újmédia-kompetenciái, az újmédia lehetőségei, Líceum Kiadó (2017) pp. 39-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2021. II. 03. |
Bertalan Komenczi: Tanulási környezet a 21. század elején, GlobeEdit dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan: Újmédia és neveléstudomány - reflexiók egy tanulmányra, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 7: pp. 89-105. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2014
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan: Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai - elméleti megközelítések és modellek, In: Benedek, András; Golnhofer, Erzsébet (szerk.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből - 2013, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2014) pp. 127-143. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2012
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan: Electronic Learning Environments – a theoretical framework, In: Veronika, Stoffová (szerk.) New Technologies in Science, Research and Education, Janos Selye University (2012) pp. 65-75. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2009
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan: Elektronikus tanulási környezetek, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar URL |
1997
 adattárból, 2021. II. 03. |
Komenczi Bertalan: On-line. Az információs társadalom és az oktatás, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 7-8: pp. 74-96. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 45  |
|
|