Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 08.
Személyes adatok
Lénárd Sándor
név Lénárd Sándor
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím lenard.sandorppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
mobiltelefon száma +36 20 592-2322
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Czető Krisztina PhD 2019  NDI2-ELTE
Semsey Gábor PhD 2017  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Gomboczné Erdei Mónika Hedvig (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
Riczkó Eleonóra (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
Schmitsek Szilvia (PhD) 2010/08  NDI2-ELTE
(50%) Zala Márton Viktor (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Berényi Diana (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
Czirfusz Dóra (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Muzsalyiné Molnár Henrietta (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület szociális kompetencia, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógus nézetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Tókos Katalin, Takácsné Kárász Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Szivák Judit: Classroom learning environments and dropout prevention in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 58: (4) pp. 741-758.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Lénárd Sándor, Szivák Judit, Tóth-Pjeczka Kata, Urbán Krisztián, Horváth László: Tanulószervezeti jellemzők és a pedagógusok tanulása a hazai köznevelési rendszerben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 37-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2022

Lénárd Sándor, Czető Krisztina: Az iskola szervezete, In: Falus, Iván; Szűcs, Ida (szerk.) A didaktika kézikönyve, Akadémiai Kiadó (2022) pp. 725-759.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2021

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Tehetséggondozáshoz kapcsolódó tartalmi elemek a pedagógusképzésben, Nemzeti Tehetség Központ
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2021

Szivák Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Kopp Erika: Planning teachers’ professional development in the light of master teachers programmes, PEDACTA 11: (1) pp. 1-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Rapos Nóra, Szivák Judit, Tókos Katalin, T. Kárász Judit, Lénárd Sándor: Az optimális tanulási környezet támogatásának intézményi lehetőségei vezetői és tanári nézőpontból, In: Fehérvári, Anikó; Paksi, Borbála; Széll, Krisztián (szerk.) Számít-e az iskola?, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2021) pp. 87-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2018

Fehérvári Anikó, Kopp Erika, Lénárd Sándor: Innovative Teachers in Hungarian Schools, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 8: (3) pp. 23-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: magyar
URL 
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 52
nyelv: magyar
2001

Falus Iván, Golnhofer Erzsébet, Kotschy Beáta, Lénárd Sándor, Nahalka István, Petriné Feyér Judit, Réthy Endréné, Szivák Judit, Vámos Ágnes, Golnhofer Erzsébet, Nahalka István: A pedagógusok pedagógiája, Nemzeti Tankönyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 64
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:160 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
145
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
138
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
16
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
229

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )