Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. II. 19.
Személyes adatok
Lénárd Sándor
név Lénárd Sándor
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím lenard.sandorppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
mobiltelefon száma +36 20 592-2322
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Czető Krisztina PhD 2019  NDI2-ELTE
Semsey Gábor PhD 2017  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Gomboczné Erdei Mónika Hedvig (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
Riczkó Eleonóra (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
Schmitsek Szilvia (PhD) 2010/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Zala Márton Viktor (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület szociális kompetencia, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógus nézetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2020

Fehérvári Anikó, Tókos Katalin, Rapos Nóra, Szivák Judit, Lénárd Sándor, Szabó Lilla, Paksi Borbála, Széll Krisztián: A lemorzsolódás iskolai és tanulói tényezői, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2019, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2020) pp. 47-56.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2018

Fehérvári Anikó, Kopp Erika, Lénárd Sándor: Innovative Teachers in Hungarian Schools, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 8: (3) pp. 23-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 39
nyelv: magyar
URL 
2017

Czető Krisztina, Lénárd Sándor: Childhoods and Interpretations: Research an Attitudes Towards Contemporary Discourses an Childhood, PEDACTA 7: (1) pp. 1-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Lénárd Sándor: Az eredményes iskolavezetés és tanulás a szervezetben, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 167-190.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 29
nyelv: magyar
2009

Kálmán Orsolya, Lénárd Sándor: Útravaló pedagógia BA szakos hallgatók számára, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2008

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Adaptív oktatás, Educatio
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2001

Falus Iván, Golnhofer Erzsébet, Kotschy Beáta, Lénárd Sándor, Nahalka István, Petriné Feyér Judit, Réthy Endréné, Szivák Judit, Vámos Ágnes, Golnhofer Erzsébet, Nahalka István: A pedagógusok pedagógiája, Nemzeti Tankönyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 64
nyelv: magyar
2001

Lénárd Sándor, Szivák Judit: Neveléssel kapcsolatos nézetek, In: Falus, Iván; Golnhofer, Erzsébet; Kotschy, Beáta; Lénárd, Sándor; Nahalka, István; Petriné, Feyér Judit; Réthy, Endréné; Szivák, Judit; Vámos, Ágnes; Golnhofer, Erzsébet; Nahalka, István (szerk.) A pedagógusok pedagógiája, Nemzeti Tankönyvkiadó (2001) pp. 36-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:154 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
113
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
103
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
15
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
253

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )