Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IX. 04.
Személyes adatok
név Lénárd Sándor
születési év 1969
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím lenard.sandorppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
mobiltelefon száma +36 20 592-2322
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Semsey Gábor PhD 2017  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Czető Krisztina PhD (2019/07)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Riczkó Eleonóra (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
Schmitsek Szilvia (PhD) 2010/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Petróczky Henrietta (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
Gomboczné Erdei Mónika Hedvig (PhD) (2018/01)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület szociális kompetencia, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógus nézetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Lénárd Sándor: Az eredményes iskolavezetés és tanulás a szervezetben, In: Szerk.: Vámos Ágnes Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 167-190.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Riczko Eleonóra, Lénárd Sándor: International Mobility Programs and the Level of Students’ Competences, In: Szerk.: Jiri Vopava, Szerk.: Vladimir Douda, Szerk.: Radek Kratochvil, Szerk.: Mario Konecki Proceedings of The 7th MAC 2016: International conference. Prague: MAC Prague consulting, 2016. pp. 345-351.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2015

Kálmán Orsolya, Kovács István Vilmos, Horváth László, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Rapos Nóra: Ajánlás a pedagógusképzési programok minőségfejlesztéséhez, In: Szerk.: Rapos Nóra, Szerk.: Kopp Erika A tanárképzés megújítása - 2015. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 33-82.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Kopp Erika, Szivák Judit, Lénárd Sándor, Rapos Nóra: The Position of Social Justice in Teacher Education Curriculum in Hungary, In: Szerk.: György Mészáros, Szerk.: Franciska Körtvélyesi Social Juctice and Diversity in Teacher Education: Proceedings of the ATEE Winter Conference 15-17 April 2014, Budapest, Hungary. Budapest: Association for Teacher Education in Europe, 2015. pp. 181-192.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2014

Szerk: Vámos Ágnes Szerk: Lénárd Sándor,: The BABE project, Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 185 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
2012

Lénárd Sándor: Teacher cooperation and learning organisation, In: Szerk.: Vámos Ágnes, Szerk.: Lénárd Sándor Képzési program és szervezet a magyar felsőoktatás bolognai folyamatában: A Babe-projekt 2006-2011. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2012. pp. 43-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2011

Lénárd Sándor: Iskolafejlesztés a Dobbantó programban, In: Szerk.: Bognár Mária Dobbantó – az FSZK Dobbantó projektje. Budapest: Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány, 2011. pp. 93-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor : Fejlesztő értékelés, Budapest: Gondolat Kiadó, 124 p. (Oktatás-módszertani Kiskönyvtár; 10.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
2003

Lénárd Sándor: Naiv nevelési nézetek, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 13: (5) pp. 76-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
1999

Nahalka István, Kotschy Beáta, Lénárd Sándor, Szivák Judit, Golnhofer Erzsébet, Réthy Endréné, Petriné Feyér Judit, Falus Iván, Vámos Ágnes: A pedagógusok gyakorlati, mesterségbeli tudása, ISKOLAKULTÚRA 9: (9) pp. 36-75.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:35 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
40
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
81
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
125

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )