Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 08. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 08. |
Tókos Katalin, Takácsné Kárász Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Szivák Judit: Classroom learning environments and dropout prevention in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 58: (4) pp. 741-758. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 08. |
Lénárd Sándor, Szivák Judit, Tóth-Pjeczka Kata, Urbán Krisztián, Horváth László: Tanulószervezeti jellemzők és a pedagógusok tanulása a hazai köznevelési rendszerben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 37-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. I. 08. |
Lénárd Sándor, Czető Krisztina: Az iskola szervezete, In: Falus, Iván; Szűcs, Ida (szerk.) A didaktika kézikönyve, Akadémiai Kiadó (2022) pp. 725-759. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. I. 08. |
Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Tehetséggondozáshoz kapcsolódó tartalmi elemek a pedagógusképzésben, Nemzeti Tehetség Központ dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. I. 08. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Kopp Erika: Planning teachers’ professional development in the light of master teachers programmes, PEDACTA 11: (1) pp. 1-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 08. |
Rapos Nóra, Szivák Judit, Tókos Katalin, T. Kárász Judit, Lénárd Sándor: Az optimális tanulási környezet támogatásának intézményi lehetőségei vezetői és tanári nézőpontból, In: Fehérvári, Anikó; Paksi, Borbála; Széll, Krisztián (szerk.) Számít-e az iskola?, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2021) pp. 87-104. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. I. 08. |
Fehérvári Anikó, Kopp Erika, Lénárd Sándor: Innovative Teachers in Hungarian Schools, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 8: (3) pp. 23-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. I. 08. |
K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 43 nyelv: magyar URL |
2009
adattárból, 2024. I. 08. |
Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 52 nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2022. II. 14. |
Falus Iván, Golnhofer Erzsébet, Kotschy Beáta, Lénárd Sándor, Nahalka István, Petriné Feyér Judit, Réthy Endréné, Szivák Judit, Vámos Ágnes, Golnhofer Erzsébet, Nahalka István: A pedagógusok pedagógiája, Nemzeti Tankönyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 64 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 160 |
|
|