Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IV. 16. Közlemények |
2017
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné dr: A tanulásban akadályozott személyek szexuális szocializációjának problémaközpontú megközelítése, In: Szerk.: Kerülő Judit, Szerk.: Jenei Teréz, Szerk.: Gyarmati Imre XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Nyíregyháza: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem, 2017. p. 284. 1 p. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2018. IV. 16. |
Józsa Krisztián, Fazekasné Fenyvesi Margit, Szenczi Beáta, Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése, In: Szerk.: Lányiné Engelmayer Ágnes, Szerk.: Győri Miklós Gyógypedagógiai lélektan. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2015. pp. 181-204. (Pszichológiai Szemle Könyvtár; 18.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar DOI |
2015
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné: Diskurzuselemzés a társadalmi integrációt nehezítő tényezőkről a nevelési-oktatási intézényekben, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Holik Ildikó, Szerk.: Tordai Zita Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa: tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest: Óbudai Egyetem, 2015. p. 267. 1 p. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné dr: Esélyek és egyenlőtlenségek. Gondolatok a tanulásban akadályozott személyek iskolai és társadalmi integrációjának összefüggéseiről, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA XLII: (1) pp. 1-8. pp. 1-8. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2018. IV. 16. |
Józsa Krisztián, Fazekasné Fenyvesi Margit, Szenczi Beáta, Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 181-204. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar DOI |
2012
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné: A képességfejlesztés és az életmódösszefüggései tanulásban akadályozottaknál, In: Szerk.: Gordosné dr. Szabó Anna Gyógyító pedagógia. Nevelés és terápia. - 2. kiadás. Budapest: Medicina Könyvkiadó, 2012. pp. 217-236. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné: A gyógypedagógiai megsegítés mint többszintű beavatkozás, In: Szerk.: Petróczi Erzsébet Mentális és pszichés problémák XXI. századi megoldásmódjai: bátorító nevelés, gyógypedagógia, gyermekvédelem, iskolai szociális munka, pszichoterápia. Szeged: SZEK JGYF Kiadó, 2009. pp. 75-92. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné dr: A családi szocializáció szükségletei., EDUCATIO nyár: pp. 312-323. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
1996
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné dr : Szegénység és iskola., Budapest: Trezor Kiadó, 132 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
1995
adattárból, 2018. IV. 16. |
Szabó Ákosné dr: Lakóközösségi modellek., ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 8-9.: pp. 113-118. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4 |
|
|