Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. IV. 02.
Személyes adatok
Fodor Szilvia
név Fodor Szilvia
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 52 512-900/23048
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Fehér Ágota PhD (2022/12)  HTDI
Gacsályi Viktória PhD (2022/12)  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Német Orsolya Blanka (PhD) (2025/08)  PDI1-ELTE
(50%) Patányi Anikó Lilla (PhD) (2025/08)  PDI1-ELTE
(50%) Bata Erzsébet (PhD) (2023/08)  PDI1-ELTE
Molnár Adrienn (PhD) (2023/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület pozitív pszichológia az iskolában, iskolai szervezetpszichológia, kreatív klíma, iskolai motiváció, tehetséggondozás
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2022

Fodor Szilvia, Kovács Kristóf: A kognitív képességek és a tehetség természete és meghatározói, In: Pléh, Csaba; Gervain, Judit; Meskó, Norbert; Sass, Judit; Pléh, Csaba; Sass, Judit; Gervain, Judit; Meskó, Norbert (szerk.) Pszichológia, Akadémiai Kiadó (2022) p. 10.1556/9789634546399.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Fodor Szilvia, Klein Balázs: A Nemzeti Tehetség Központ online mérési rendszere. Alapelvek, képességmérés, tanári értékelés., Nemzeti Tehetség Központ
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2020

Molnár Adrienn, Fodor Szilvia, Kurucz Győző: A matematikai szorongás vizsgálata a célorientációs elmélet keretében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 20: (1) pp. 31-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Klein Balázs, Fodor Szilvia: TalentTiles: A New Descriptive Talent Identification Instrument Based on Teachers' Ratings, NEW DIRECTIONS FOR CHILD AND ADOLESCENT DEVELOPMENT 2019: (168) pp. 11-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Balázs Klein, John Raven, Szilvia Fodor: Scrambled Sdaptive Matrices (SAM) – a new test of eductive ability, Psychological Test and Assessment Modeling 60: (4) pp. 441-482.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Orosz Gábor, Péter-Szarka Szilvia, Bőthe Beáta, Tóth-Király István, Rony Berger: How not to do a Mindset intervention, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: p. 1.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
URL 
2015

Péter-Szarka Szilvia: Pozitív pszichológia a tehetséggondozásban, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 70: (3) pp. 633-647.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2014

Péter-Szarka Szilvia: Talent identification in Hungary, HORIZONS OF PSYCHOLOGY 23: pp. 155-162.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2012

Péter-Szarka Szilvia: Changes in and the relationship between language learning motivation and self-concept in 11-14 year-old students in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 1: (3) pp. 255-269.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2012

Péter-Szarka Szilvia: Creative climate as a means to promote creativity in the classroom, REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 10: (3) pp. 1011-1034.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 34
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:72 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
90
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
90
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
130

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )