Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. IV. 02.
Személyes adatok
Fodor Szilvia
név Fodor Szilvia
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 52 512-900/23048
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Fehér Ágota PhD (2022/12)  HTDI
Gacsályi Viktória PhD (2022/12)  HTDI
Molnár Adrienn PhD (2026/08)  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Német Orsolya Blanka (PhD) (2025/08)  PDI1-ELTE
(50%) Patányi Anikó Lilla (PhD) (2025/08)  PDI1-ELTE
hiányos adatú hallgatói:
Bata Erzsébet PhD (2023/08)  PDI1-ELTE
Fehér Ágota PhD ()  HTDI
Gacsályi Viktória PhD ()  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület pozitív pszichológia az iskolában, iskolai szervezetpszichológia, kreatív klíma, iskolai motiváció, tehetséggondozás
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2022

Fodor Szilvia, Kovács Kristóf: A kognitív képességek és a tehetség természete és meghatározói, In: Pléh, Csaba; Gervain, Judit; Meskó, Norbert; Sass, Judit; Pléh, Csaba; Sass, Judit; Gervain, Judit; Meskó, Norbert (szerk.) Pszichológia, Akadémiai Kiadó (2022) p. 10.1556/9789634546399.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Fodor Szilvia, Klein Balázs: A Nemzeti Tehetség Központ online mérési rendszere. Alapelvek, képességmérés, tanári értékelés., Nemzeti Tehetség Központ
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2020

Molnár Adrienn, Fodor Szilvia, Kurucz Győző: A matematikai szorongás vizsgálata a célorientációs elmélet keretében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 20: (1) pp. 31-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Klein Balázs, Fodor Szilvia: TalentTiles: A New Descriptive Talent Identification Instrument Based on Teachers' Ratings, NEW DIRECTIONS FOR CHILD AND ADOLESCENT DEVELOPMENT 2019: (168) pp. 11-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Balázs Klein, John Raven, Szilvia Fodor: Scrambled Sdaptive Matrices (SAM) – a new test of eductive ability, Psychological Test and Assessment Modeling 60: (4) pp. 441-482.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Orosz Gábor, Péter-Szarka Szilvia, Bőthe Beáta, Tóth-Király István, Rony Berger: How not to do a Mindset intervention, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: p. 1.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
URL 
2015

Péter-Szarka Szilvia: Pozitív pszichológia a tehetséggondozásban, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 70: (3) pp. 633-647.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2014

Péter-Szarka Szilvia: Talent identification in Hungary, HORIZONS OF PSYCHOLOGY 23: pp. 155-162.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2012

Péter-Szarka Szilvia: Changes in and the relationship between language learning motivation and self-concept in 11-14 year-old students in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 1: (3) pp. 255-269.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2012

Péter-Szarka Szilvia: Creative climate as a means to promote creativity in the classroom, REVISTA ELECTRONICA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Y PSICOPEDAGOGICA / ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 10: (3) pp. 1011-1034.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 34
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:72 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
103
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
95
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
164

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )