Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 04.
Személyes adatok
név Veres Zoltán
intézmény neve
doktori iskola
PE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Doktori Iskola Tanácsa
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (oktató)
SzIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pannon Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. III. 01.)
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 257-8527
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1996
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2014 - Pannon Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Hargitai Dávid Máté PhD 2018  GDI-PE
Platz Petra PhD 2016  RGDI
Hlédik Erika PhD 2013  
Németh Ildikó PhD 2011  
Jäckel Katalin PhD 2010  GSZDI-SzIE
(50%) Mihály Nikolett PhD 2009  

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Pethő Beáta PhD (2021/07)  GDI-PE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Jasziczky Andrea (PhD) 2017/08  GSZDI-SzIE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dörnyei Otília (PhD) (2020/08)  GDI-PE
Liska Fanny (PhD) (2020/08)  GDI-PE
Varga-Toldi Katalin (PhD) (2019/08)  GDI-PE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület - szolgáltatásmarketing - b2b marketing - projekt marketing - technológiatranszfer - fogyasztói elégedettségkutatás - minőségmenedzsment - preferenciakutatás
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2018

Veres Zoltán, Tarján Tamás: Szekvenciális fogyasztói termékválasztás döntési kontinuuma, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 65: (5) pp. 525-550.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Veres Zoltán, Tarján Tamás: A fogyasztói termékválasztás egyéni (agyi) preferenciafüggvénye, SZIGMA 49: (3-4) pp. 117-137.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Veres Zoltán: A gap-modell formaváltozásai, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (1-2) pp. 87-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kivételes instore szemkamera segítségével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 28-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Veres Zoltán: In-person and out-person factors in perception of product attributes, In: Groza, Mark D; Ragland, Charles B (szerk.) Marketing Challenges in a Turbulent Business Environment, Springer (2016) pp. 371-376.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2016

Veres Zoltán: Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum, VEZETÉSTUDOMÁNY 67: (Marketingtudományi különszám) pp. 50-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Zoltán Veres: Uncertainty-reducing project-competences as organizational capabilities, THE IMP JOURNAL 6: (2) pp. 154-166.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2009

Veres Zoltán, Hetesi Erzsébet, Vilmányi Márton: Competences versus risk reduction in higher education, INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING 6: (1) pp. 51-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2009

Veres Zoltán: Competence-based risk perception in the project business, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 237-244.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
1998

Mandják Tibor, Veres Zoltán: The D-U-C model and the strategies of project marketing process, In: Halinen-Kaila, Aino; Nummela, Nina (szerk.) The 14th IMP Conference, (1998) pp. 471-490.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 72
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:78 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
223
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
264
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
14
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
20 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
515

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )