Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 15. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay L., Tóth Z., Borbás R.: Teaching of experimental design skills: results from a longitudinal study, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 22: (4) pp. 1054-1073. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay Luca, Füzesi István, Borbás Réka, Tóth Zoltán: Development of experimental design skills - the final results of a longitudinal study, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 22: (2) pp. 46-53. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay Luca, Tóth Zoltán, Kiss Edina: A kutatásalapú kémiatanítás tanulása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (8) pp. 1032-1037. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2022. II. 15. |
Tóth Zoltán: A Mazur-féle „Peer Instruction” (társtanítás) módszer kipróbálása kémiatanár-szakos hallgatók körében, KÖZÉPISKOLAI KÉMIAI LAPOK : A MAGYAR KÉMIKUSOK EGYESŰLETE GYŐRI CSOPORTJÁNAK IDŐSZAKOS FOLYÓIRATA A KÖZÉPISKOLAI TANULÓK RÉSZÉRE 47: (5) pp. 352-364. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay L., Tóth Z., Kiss E.: Introducing students to experimental design skills, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 21: (1) pp. 331-356. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2022. II. 15. |
Szalay L, Tóth Z: An inquiry-based approach of traditional ‘step-by-step’experiments, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 17e: pp. 923-961. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2022. II. 15. |
Turanyi T, Toth Z: Hungarian university students' misunderstandings in thermodynamics and chemical kinetics, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 14: (1) pp. 105-116. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2012
 adattárból, 2022. II. 15. |
Tóth Zoltán: Alkalmazott tudástérelmélet, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2007
 adattárból, 2022. II. 15. |
Toth Z, Ludanyi L: Combination of phenomenography with knowledge space theory to study students' thinking patterns in describing an atom, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 8: (3) pp. 327-336. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2007
 adattárból, 2022. II. 15. |
Toth Z: Mapping students' knowledge structure in understanding density, mass percent, molar mass, molar volume and their application in calculations by the use of the knowledge space theory, CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 8: (4) pp. 376-389. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 41  |
|
|