Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XI. 15. Közlemények |
2021
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Tankó Gyula: Evaluating the fairness of a university English for Academic Purposes test, In: Association, of Language Testers in Europe (szerk.) Collated Papers for the ALTE 7th International Conference, Madrid, Association of Language Testers in Europe (ALTE) (2021) pp. 91-94. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Tankó Gyula: A validálási folyamat érvelésalapú megközelítéséinek áttekintése, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (3-4) pp. 65-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Tankó Gyula, Csizér Kata: Individual Differences and Micro-argumentative Writing Skills in EFL, In: Chitez, M; Doroholschi, C; Kruse, O; Salski, Ł; Tucan, D (szerk.) University Writing in Central and Eastern Europe: Tradition, Transition, and Innovation, Springer International Publishing (2018) pp. 149-166. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Tankó Gyula: Literary research article abstracts, JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES 27: pp. 42-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Csizér K, Tankó G: English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation, APPLIED LINGUISTICS 38: (3) pp. 386-404. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 52 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Gyula Tankó: Written summarisation for academic writing skills development, In: Nikola, Dobrić; Eva-Maria, Graf; Alexander, Onysko (szerk.) Corpora in Applied Linguistics, Cambridge Scholars Publishing (2016) pp. 53-78. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Gyula Tankó: Investigating the context validity of an English academic writing test, In: Holló, Dorottya; Károly, Krisztina (szerk.) Inspirations in foreign language teaching, Pearson Education Limited (2015) pp. 128-150. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2005
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Gyula Tankó: Prepare for Modern English Exams, Teleki László Alapítvány dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol
|
2004
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Tankó Gyula: The use of adverbial connectors in Hungarian university students' argumentative essays, In: John, McH Sinclair (szerk.) How to use corpora in language teaching, John Benjamins (2004) pp. 157-181. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 46 nyelv: angol
|
2004
 adattárból, 2021. XI. 15. |
Árvay Anett, Tankó Gyula: A contrastive analysis of English and Hungarian theoretical research article introductions, IRAL-INTERNATIONAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING 42: (1) pp. 71-100. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 72 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 217  |
|
|