Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 05. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Tankó Gyula: Multiple and Single-Source Text Integrated Writing, In: Tankó, Gyula; Wind, Attila Miklós (szerk.) DEAL 2022, ELTE Eötvös Kiadó - ELTE BTK (2022) pp. 59-88. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Tankó Gyula, Andréka Zsuzsanna: Probing the Reading Paper of the Advanced Level EFL School-Leaving Examination, In: Tankó, Gyula; Wind, Attila Miklós (szerk.) DEAL 2022, ELTE Eötvös Kiadó - ELTE BTK (2022) pp. 23-57. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Tankó Gyula: Evaluating the fairness of a university English for Academic Purposes test, In: Association, of Language Testers in Europe (szerk.) Collated Papers for the ALTE 7th International Conference, Madrid, Association of Language Testers in Europe (ALTE) (2021) pp. 91-94. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Tankó Gyula: A validálási folyamat érvelésalapú megközelítéséinek áttekintése, MODERN NYELVOKTATÁS 25: (3-4) pp. 65-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Tankó Gyula, Csizér Kata: Individual Differences and Micro-argumentative Writing Skills in EFL, In: Chitez, M; Doroholschi, C; Kruse, O; Salski, Ł; Tucan, D (szerk.) University Writing in Central and Eastern Europe: Tradition, Transition, and Innovation, Springer-Verlag (2018) pp. 149-166. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Tankó Gyula: Literary research article abstracts, JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES 27: pp. 42-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 94 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Csizér K, Tankó G: English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation, APPLIED LINGUISTICS 38: (3) pp. 386-404. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 114 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Gyula Tankó: Written summarisation for academic writing skills development, In: Nikola, Dobrić; Eva-Maria, Graf; Alexander, Onysko (szerk.) Corpora in Applied Linguistics, Cambridge Scholars Publishing (2016) pp. 53-78. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Gyula Tankó: Investigating the context validity of an English academic writing test, In: Holló, Dorottya; Károly, Krisztina (szerk.) Inspirations in foreign language teaching, Pearson Education Limited (2015) pp. 128-150. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2005
 adattárból, 2023. VII. 05. |
Gyula Tankó: The writing handbook, Teleki László Alapítvány dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 30 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 244  |
|
|