Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IV. 30.
Személyes adatok
Revákné Markóczi Ibolya
név Revákné Markóczi Ibolya
születési év 1962
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
DE Juhász-Nagy Pál Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 67%
DE Juhász-Nagy Pál Doktori Iskola 33%
Elérhetőségek
drótpostacím markoczi.ibolyascience.unideb.hu
telefonszám +36 30 382-3211
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága filozófiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Huszti Anett PhD (2018/12)  HTDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Sápiné Bényei Rita (PhD) 2015/08  HTDI
Kónya György (PhD) 2012/08  JPDI
Kenyeres Annamária (PhD) 2013/08  JPDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Malmos Edina (PhD) (2018/08)  HTDI
hiányos adatú hallgatói:
Budai Krisztián PhD (2017/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kisiskolások természettudományos gondolkodásának vizsgálata. Hallgatói eredményesség vizsgálata a felsőoktatásban: problémamegoldás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
biológiai tudományok
Közlemények
2017

Malmos Edina, Jász Erzsébet, Revákné MArkóczi Ibolya: USING A WORD ASSOCIATION METHOD TO ASSESS KNOWLEDGE STRUCTURE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES AT PRIMARY LEVEL, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 18: pp. 109-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Anett Huszti, Ibolya Revákné Markóczi, János Máth: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) : (6) pp. 75-89.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Bocsi Veronika, Szerk.: Ceglédi Tímea A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Nagyvárad; Budapest: Partium; PPS; Új Mandátum, 2016. pp. 55-69. (Felsőoktatás−Társadalom; 6..)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Revákné Markóczi Ibolya : Természettudományos problémamegoldás kisiskolás korban, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 321 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (5-6) pp. 190-199.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Ibolya Revák Markóczi, Edina Malmos: The effect of an experimental programme on the development of primery school children's problem-solving process in science, In: Szerk.: G Pusztai, Szerk.: Á Engler, Szerk.: I Revák Markóczi Development of Teacher Calling in Higher Education. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó, 2015. pp. 100-115. (Felsőoktatás & Társadalom; 5.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő biológia BSc hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Ceglédi Tímea Szakmai szocializáció a felsőoktatásban: A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 276-288. (Felsőoktatás és társadalom; 2.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Revákné Markóczi Ibolya, Máth János, Huszti Anett, Pollner Kitti: A természettudományos problémamegoldás metakogniíciójának mérése a felsőoktatásban, MAGYAR PEDAGÓGIA 113: (4) pp. 221-241.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Revákné Markóczi Ibolya : Projektoktatás - Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése, Budapest: Új Mandátum Kiadó (ÚMK), 149 p. (Alkalmazott oktatáskutatás; 1.)
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
2013

Ibolya-Markóczi Revák: Investigation of pupils’ science problem solving process using knowledge space theory at primary level, In: Szerk.: Angyalosi Gergely, Szerk.: Münnich Ákos, Szerk.: Pusztai Gabriella Interdisciplinary Research in Humanities. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies, 2013. pp. 145-169.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
58
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
87
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
79

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )