Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IX. 09.
Személyes adatok
Revákné Markóczi Ibolya
név Revákné Markóczi Ibolya
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
DE Juhász-Nagy Pál Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 50%
DE Juhász-Nagy Pál Doktori Iskola 50%
Elérhetőségek
drótpostacím markoczi.ibolyascience.unideb.hu
telefonszám +36 30 382-3211
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága filozófiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Sápiné Bényei Rita PhD 2021  HTDI
(50%) Kónya György PhD 2020  SOE-RGDI

abszolutóriumot szerzett:
Kónya György (PhD) 2012/08  JPDI
Huszti Anett (PhD) 2014/08  HTDI
Kenyeres Annamária (PhD) 2013/08  JPDI
Malmos Edina (PhD) 2019/08  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Fehér Virág (PhD) (2023/08)  JPDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kisiskolások természettudományos gondolkodásának vizsgálata. Hallgatói eredményesség vizsgálata a felsőoktatásban: problémamegoldás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
biológiai tudományok
Közlemények
2020

Csorba Péter, Tóth Tamás, Szabó György, Fazekas István, Radics Zsolt, Teperics Károly, Revákné Markóczi Ibolya, Mika János, Patkós Csaba, Kovács Enikő, Ütőné Visi Judit, Csákberényi-Nagy Miklósné Tóth Klára, Bartha Jánosné: Atársadalmi tanulási folyamatokszerepe a megújuló energiahordozókkal kapcsolatos ismeretekben két magyarországi megye példáján, DEBRECENI SZEMLE 2: p. 200.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Ibolya Markóczi Revák, Erzsébet Jász, Enikő Kovács, Károly Teperics, Judit Ütő Visi, János Máth: PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ KNOWLEDGE RELATED TO RENEWABLE ENERGY AND SOME OF ITS INFLUENCING FACTORS, JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION 18: (6) pp. 924-942.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Revákné Markóczi Ibolya, Ütőné Visi Judit, Bartha Ila, Kovács Enikő, Teperics Károly: A hazai környezet-, természetismeret és földrajz tankönyvek szerepe az energiatudatosságra nevelésben, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (3) pp. 7-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Malmos Edina, Jász Erzsébet, Revákné MArkóczi Ibolya: USING A WORD ASSOCIATION METHOD TO ASSESS KNOWLEDGE STRUCTURE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES AT PRIMARY LEVEL, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 18: pp. 109-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Anett Huszti, Ibolya Revákné Markóczi, János Máth: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) : (6) pp. 75-89.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2015

Revákné Markóczi Ibolya : Természettudományos problémamegoldás kisiskolás korban, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 321 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (5-6) pp. 190-199.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő biológia BSc hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Ceglédi Tímea Szakmai szocializáció a felsőoktatásban: A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 276-288. (Felsőoktatás és társadalom; 2.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2002

Revákné Markóczi Ibolya, Máth János: A természettudományos problémamegoldó gondolkodás fejlesztése a középiskolában., ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 52: (10) pp. 101-109.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2001

Revákné Markóczi Ibolya: A problémamegoldó gondolkodást befolyásoló tényezők. Magyar Pedagógia,, MAGYAR PEDAGÓGIA 101: (3) pp. 267-285.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:23 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
92
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
93
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
19
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
85

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )