Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XII. 03.
Személyes adatok
név Perlusz Andrea
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 358-5500
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA Doktori Tanács
Jelenlegi munkahelyek
1993 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Baranyi Ildikó (PhD) 2018/08  NDI2-ELTE
Loványi Eszter (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
Lukács Szandra (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dukic Monika (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A SNI, ill. a hallássérült gyermekek integrációja, inkluzíója (tanulmányi eredményesség, szociális beilleszkedés befogadó közösségek). A hallássérültek rehabilitációja, társadalmi beilleszkedése.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Perlusz Andrea: Applicational Component, In: Viktor, Lechta (szerk.) Key Components of Inclusive Education, VEDA, SLOVAK ACAD SCIENCES (2019) pp. 213-224.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2018

Perlusz Andrea: Életpálya tervezés és készségei, In: Csákvári, Judit; Cs., Ferenczi Szilvia (szerk.) A fiatalok lehetőségeinek kibontakoztatása, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2018) pp. 55-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Cserti-Szauer Csilla, Galambos Katalin, Papp Gabriella, Perlusz Andrea: Életpálya- tervezés a fogyatékos személyek befogadásáért, SZOCIÁLPOLITIKAI SZEMLE III: (4) pp. 47-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Varga Vera, Perlusz Andrea, Csépe Valéria: A hangzó nyelv és a jelnyelv univerzális és specifikus jegyeinek empirikus feltárása a hazai és nemzetközi kutatások tükrében, In: Kenesei, István; Bánréti, Zoltán (szerk.) Általános Nyelvészeti Tanulmányok XXIX., Akadémiai Kiadó (2017) pp. 183-215.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Perlusz Andrea: Die Situation in Ungarn und die Realisierung der UN-Konvention am Beispiel von Menschen mit Hörschädigung, In: Szerk.: Annette Leonhardt, Szerk.: Katharina Müller, Szerk.: Tilly Truckenbrodt Die Un-Behindertenrechtskonvention und ihre Umsetzung: Beiträge zur Interkulturellen und International vergleichenden Heil - und Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2015. pp. 243-248.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2014

Perlusz Andrea, Zászkaliczky Péter, Stefanik Krisztina: Service provision for persons with disabilities - an overview of Hungary, REVISTA DE EDUCACAO ESPECIAL E REABILITACAO (REER) 4: (21) pp. 77-89.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Perlusz Andrea: Podmienky a moznosti realizácie inkluzívnej edukácie v Madarsku, In: Szerk.: Viktor Lechta Inkluzívna pedagogika a jej komponenty. Trnava; Komárno: Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2013. pp. 185-198.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: szlovák
2013

Perlusz Andrea: Az integrált nevelés módszertani kérdései, In: Szerk.: Podráczky Judit Különlegesek: Adalékok a differenciálás módszertanához. Budapest: Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt., 2013. pp. 73-102.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2013

Perlusz Andrea: Reflection of Inclusive Education in School Management, In: Szerk.: Viktor Lechta, Szerk.: Blanka Kudlácová Reflection of INCLUSIVE EDUCATION of the 21 st Century in Correlative Scientific Fields: How to Turn Risk into Chances. Bratislava: Slovak Academy of Sciences, 2013. pp. 94-101.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2012

Perlusz Andrea: Kooperácia a konkurencia medzi speciálnymi a beznymi zariadeniami, zabezpecujúcimi vzdelávanie ziakv so speciálnymi vychovno-vzdelávacími potrebami, In: Szerk.: Viktor Lechta Vychovny aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie. Bratislava: Vydavatelstvo IRIS, 2012. pp. 101-108.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: szlovák
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
83
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
83
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
22 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
10
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
178

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )