Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 01. |
Mile Anikó, Kállai Gabriella, Papp Gabriella: Az együttnevelést segítő gyógypedagógiai tevékenység professzionalizálódása, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 51: (3) pp. 229-244. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 01. |
Kármán Bianka, Szekeres Ágota, Papp Gabriella: Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review, JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 35: (3) pp. 641-654. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 01. |
Tamás Katalin, Papp Gabriella: Inclusive kindergarten education, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (3) pp. 23-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 01. |
Vissi Tímea, Feketéné Szabó Éva, Papp Gabriella: Tanuláshoz szükséges készségek mérése DIFER programcsomaggal cerebrális parézissel élő gyermekek körében iskolába lépéskor, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 113-130. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. XII. 01. |
Katalin Billédi, Csilla Cserti-Szauer, Zsuzsa Kondor, Gabriella Papp, Andrea Perlusz: A Second Chance with Lifelong Guidance in Northern Hungary, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM (2020 Special Issue) pp. 39-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 01. |
Papp Gabriella: Speciális oktatási lehetőségek gyermekkorban, In: Vekerdy-Nagy, Zsuzsanna (szerk.) A gyermekrehabilitáció sajátosságai, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 541-549. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2023. XII. 01. |
Cserti-Szauer Csilla, Galambos Katalin, Papp Gabriella: Pályaorientáció és életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok számára a hazai képzési gyakorlatban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 17-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2023. XII. 01. |
Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2023. XII. 01. |
Papp Gabriella: Historische und aktuelle Entwicklungen in der Ausbildung von Sonderpädagogen in Ungarn, unter besonderer Berücksichtigung von Ba- und MA-Strukturen, In: Sieglind, Ellger-Rüttgardt; Grit, Wachtel (szerk.) Pädagogische Professionalität und Behinderung, W. Kohlhammer Verlag (2010) pp. 175-183. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2004
adattárból, 2023. XII. 01. |
Papp Gabriella: A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában, Comenius Bt. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 67 |
|
|