Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 05. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Kármán Bianka, Szekeres Ágota, Papp Gabriella: Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review, JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES .: (.) pp. 1-14. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Vissi Tímea, Feketéné Szabó Éva, Papp Gabriella: Tanuláshoz szükséges készségek mérése DIFER programcsomaggal cerebrális parézissel élő gyermekek körében iskolába lépéskor, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 113-130.. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Katalin Billédi, Csilla Cserti-Szauer, Zsuzsa Kondor, Gabriella Papp, Andrea Perlusz: A Second Chance with Lifelong Guidance in Northern Hungary, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM (2020 Special Issue) pp. 39-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Papp Gabriella: Gyógypedagógia - hazai nézőpontból, In: Gereben, Ferencné; Bíró, Rita; Cserti-Szauer, Csilla; Egri, Tímea; Garai, Szilvia; Hegedüs-Beleznai, Csilla; Katona, Vanda; Lénárt, Zoltán; Sándor, Anikó; Radványi, Katalin; Sósné, Pintye Mária; Szekeres, Ágota (szerk.) Gyógypedagógia dialógusban, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete (MAGYE) (2018) pp. 28-34. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Papp Gabriella: Speciális oktatási lehetőségek gyermekkorban, In: Vekerdy-Nagy, Zsuzsanna (szerk.) A gyermekrehabilitáció sajátosságai, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 541-549. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Cserti-Szauer Csilla, Galambos Katalin, Papp Gabriella: Pályaorientáció és életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok számára a hazai képzési gyakorlatban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 17-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2012
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Papp Gabriella, Perlusz Andrea: "...mindenképpen figyelni kell a folyamatokat és reagálni kell...", In: Zászkaliczky, Péter (szerk.) A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai, ELTE (2012) pp. 179-200. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Papp Gabriella: Historische und aktuelle Entwicklungen in der Ausbildung von Sonderpädagogen in Ungarn, unter besonderer Berücksichtigung von Ba- und MA-Strukturen, In: Sieglind, Ellger-Rüttgardt; Grit, Wachtel (szerk.) Pädagogische Professionalität und Behinderung, W. Kohlhammer Verlag (2010) pp. 175-183. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2004
 adattárból, 2022. IX. 14. |
Papp Gabriella: A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában, Comenius Oktató és Kiadó Bt. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 57  |
|
|