Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. III. 13.
Személyes adatok
Kis-Tóth Lajos
név Kis-Tóth Lajos
intézmény neve
doktori iskola
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím ktothektf.hu
telefonszám +36 36 423-513
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1998
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1976 - Eszterházy Károly Egyetem
további (főiskolai tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Czinege Monika PhD 2019  NDI2-ELTE
Racsko Réka PhD 2017  EKE NDI
(50%) Fischer Andrea PhD 2011  

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Kerekes Balázs PhD (2021/08)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Valent Ákos (PhD) 2016/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Csernai Zoltán (PhD) (2024/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az informatikai műveltségterület tartalmi vonatkozásai.Multimédiafejlesztés és kipróbálás. Mérés, értékelés a pedagógiában. A médiakompetencia szerepe. Elektronikus tanulási környezetek kialakítása.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: A technológia szerepe a 21. századi tanár kompetenciájának fejlesztésében, KATOLIKUS PEDAGÓGIA: KATOLIKUS PEDAGÓGIAI TANSZÉKI FOLYÓIRAT / NEMZETKÖZI NEVELÉSTUDOMÁNYI SZAKFOLYÓIRAT 8: (1-2.) pp. 49-65.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: A PEDAGÓGUSKÉPZŐ INTÉZMÉNYEK DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS INDIKÁTORAI, In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.) Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei: a X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata, Kiss Árpád Archívum Könyvtára; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2018) pp. 311-321.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő, Racsko Réka: Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára, EDUCATIO 26: (2) pp. 230-245.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2015

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: Új tanulási környezetek a köznevelésben, In: Námesztovszki, Zsolt; Vinkó, Attila (szerk.) XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia = XXI Naučna konferencija „Multimediji u obrazovanju” i II Naučna konferencija „IKT u obrazovanjuˇ, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2015) pp. 253-258.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Kis-Tóth Lajos, Komló Csaba: A portfólió, Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Kárpáti Andrea, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Antal Péter: Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2015: (1) pp. 7-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő: Változó tanulási környezetek és módszerek, In: Tóth, Zoltán (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2014, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság (2015) pp. 131-146.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Sándor Zsuzsa, Jaskóné Gácsi Mária, Sontráné Bartus Franciska, Kelemen Judit, Marcziné Fazekas Erzsébet, Stóka György, Kézi Erzsébet, Gál Gyöngyi, Molnár Irén, Vismeg István, Kis-Tóth Lajos, Antal Péter, Bednarik László, Hauser Zoltán, Kelemen Judit, Kováts Dániel, Kis- Tóth Lajos, Sándor Zsuzsa (szerk): A pedagógusképzés megújítása, Líceum Kiadó
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2014

Kis-Tóth L, Borbás L, Kárpáti A: Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (9) pp. 50-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Kis-Tóth Lajos, Fülep Ádám, Racsko Réka: E-papír kísérletek a hazai közoktatásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (1) pp. 107-123.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:24 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
142
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
132
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
24
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
168

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )