Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 28.
Személyes adatok
név Pető Ildikó
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 52 512-922
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem
további (docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Belényi Emese Hajnalka PhD 2017  HTDI

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kisebbségi oktatás, esélyegyenlőség, gyógypedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Pető Ildikó: Súlyos-halmozottan sérült gyermekek részvétele a családi tevékenységekben, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 4: (4) pp. 83-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Pető Ildikó: Új „ kapcsolatok”, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD III.: (3.) pp. 39-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2013

Pető I: Közöttünk élő szenzoros diszfunkció, KAPOCS XII: (3) pp. 44-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Pető I: The Warnock reports and its Hungarian context, In: Angyalosi, Gergely; Münnich, Ákos; Pusztai, Gabriella (szerk.) Interdisciplinary Research in Humanities, Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies (2013) pp. 211-228.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Pető I: Voyage: L'education inclusive en Hongrie; On the way: Inclusive education in Hungary, In: Pető, I; Akimjakova, B (szerk.) Voyage: L'education inclusive en Hongrie; On the way: Inclusive education in Hungary, S.É.C.T. Association Internationale Sciences, Éducation, Cultures, Traditions (2012) pp. 67-78.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2012

Pető I, Ceglédi T: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. A Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE), ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 66-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Pető I: A szenzoros feldolgozás zavara, Belvedere Meridionale
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
2012

Pető I, Vajova M: Autisti a doprava, In: Gažiová, M (szerk.) Elementárna dopravná výchova, Editura Verbum (2012) pp. 47-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: szlovák
2012

Pető I: Being in Voluntary Segregation: Gypsies on the Way to the Secondary School Leaving Examination, In: Pénzes, János; Radics, Zsolt (szerk.) Roma Population on the Peripheries of the Visegrad Countries., Didakt Kiadó (2012) pp. 53-65.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2005

Pető I: Inkluzív nevelés az Észak-alföldi Régió általános iskoláiban, In: Buda, M (szerk.) Légkör – közérzet – tanulás. Változatok iskolai életvilágokra, Debreceni Egyetem Neveléstudományi Tanszék (2005) pp. 31-99.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
29
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
33
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )