Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2013. XII. 31.
Személyes adatok
név Pető Ildikó
születési év 1963
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím peto.ildikomailbox.hu
telefonszám +36 52 512-922
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem, TEK BTK Neveléstudományok Intézete (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Belényi Emese Hajnalka PhD 2017  HTDI

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kisebbségi oktatás, esélyegyenlőség, gyógypedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2013

Pető I, Ceglédi T: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. A Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Educational Scale (SACIE), ISKOLAKULTÚRA 22: (11) pp. 66-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Pető I: The Warnock reports and its Hungarian context, In: Angyalosi Gergely, Münnich Ákos, Pusztai Gabriella (szerk.) Interdisciplinary Research in Humanities. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies, 2013. pp. 211-228.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Pető I: Törvényi háttér a fogyatékkal élők helyzetéről a felsőoktatásban, HERJ - HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL 2: (2) 12 p. Paper 10.5911/HERJ2012.02.05.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Pető I, Ceglédi T: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. A Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE), ISKOLAKULTÚRA 11: pp. 66-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Pető I : A szenzoros feldolgozás zavara, Szeged: Belvedere Meridionale, 137 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
2012

Pető I: Being in Voluntary Segregation: Gypsies on the Way to the Secondary School Leaving Examination, In: Pénzes János, Radics Zsolt (szerk.) Roma Population on the Peripheries of the Visegrad Counties: Spatial Trends and Social Challenges. Debrecen: Didakt Kiadó, 2012. pp. 53-65.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2010

Pető I: Inkluzív nevelés, stressz és stresszkezelés, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 60: (6-7) pp. 60-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2008

Pető I, Endre K: Az inklúzió és a Warnock Jelentések (1978, 2005), ISKOLAKULTÚRA 18: (5-6) p. 112.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2004

Pető I, Nagy Z É: Az észak-alföldi régió általános iskolái - a befogadó nevelés szempontjából 2004. (14. évf.) 4. sz. 51. old., ISKOLAKULTÚRA - TÁRSADALOMTUDOMÁNY 14: (4) p. 51.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2002

Pető I, Szabóné Szilágyi Zs: A reszocializáció útjainak keresése, EDUCATIO 11: (3) pp. 509-520.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
27
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
29
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
12 

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )