 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 11. Közlemények |
2019
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Márkus Edina, Teperics Károly, Márton Sándor: Investigating Learning Communities - Methodological Background, In: Kozma, Tamás; Márkus, Edina (szerk.) Learning Communities and Social Innovations, University of Debrecen, CHERD; Debreceni Egyetemi Kiadó (2019) pp. 25-33. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Márkus Edina, Szabó Barbara: The Role of Sports in Community Building and Developing Learning the Case of Hajdúnánás, In: Kozma, Tamás; Márkus, Edina (szerk.) Learning Communities and Social Innovations, University of Debrecen, CHERD; Debreceni Egyetemi Kiadó (2019) pp. 95-103. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Márkus Edina, Teperics Károly, Márton Sándor: A tanuló közösségek vizsgálata - módszertani háttér, KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG pp. 21-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Márkus Edina, Pete Nikoletta: Civil ismeretek a közösségi művelődésben, Nemzeti Művelődési Intézet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Engler Ágnes, Márkus Edina: A formális és nem formális felnőttkori tanulás térségi vetületei, EDUCATIO 25: (2) pp. 170-183. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Márkus Edina, Györgyi Zoltán: 3. Pillar II. :Non-formal Learning, In: Kozma, Tamás (szerk.) Learning regions in Hungary: from theory to reality, Tribun EU (2016) pp. 57-71. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Juhász Erika, Márkus Edina, Szabó Barbara: Általános felnőttképzés, In: Kozma, Tamás; Márkus, Edina; Szabó, Barbara (szerk.) Tanuló régiók Magyarországon, University of Debrecen, CHERD (2015) pp. 109-116. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Györgyi Zoltán, Benke Magdolna, Juhász Erika, Márkus Edina, Szabó Barbara: Nem formális tanulás, In: Kozma, Tamás; Márkus, Edina; Szabó, Barbara (szerk.) Tanuló régiók Magyarországon, University of Debrecen, CHERD (2015) pp. 107-143. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2013
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Márkus Edina: Organizations in adult education, In: Angyalosi, Gergely; Münnich, Ákos; Pusztai, Gabriella (szerk.) Interdisciplinary Research in Humanities, Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies (2013) pp. 185-194. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2013
 adattárból, 2019. XI. 01. |
Márkus Edina: Az általános célú felnőttképzés elméleti megközelítései, FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE VII. évfolyam: (2) pp. 5-15. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 10  |
|
|
|
|
|