Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 06. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XI. 06. |
Pusztai Gabriella, Róbert Péter, Fényes Hajnalka: Parental Involvement and School Choice in Hungarian Primary Schools, JOURNAL OF SCHOOL CHOICE 17: (1) pp. 118-135. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XI. 06. |
Gabriella Pusztai, Hajnalka Fényes, Klára Kovács: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education, EDUCATION SCIENCES 12: (11) 804 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XI. 06. |
Pusztai Gabriella, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence, HELIYON 7: (9) e07900 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XI. 06. |
Hajnalka Fényes, Mohácsi Márta, Pallay Katalin: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe, ECONOMICS AND SOCIOLOGY 14: (1) pp. 61-75. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. XI. 06. |
Hajnalka Fényes, Gabriella Pusztai, Ágnes Engler: GENDER ROLE ATTITUDES AND RELIGIOSITY AMONG HIGHER EDUCATION STUDENTS, JOURNAL FOR THE STUDY OF RELIGIONS AND IDEOLOGIES 19: (55) pp. 69-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. XI. 06. |
Bocsi Veronika, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: Motives of volunteering and values of work among higher education students, CITIZENSHIP SOCIAL AND ECONOMICS EDUCATION 16: (2) pp. 117-131. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 59 nyelv: angol URL |
2010
adattárból, 2023. XI. 06. |
Fényes Hajnalka: A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban, Debreceni Egyetemi Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 86 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2023. XI. 06. |
Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (1) pp. 77-101. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 54 nyelv: magyar
|
2006
adattárból, 2023. XI. 06. |
Fényes H, Pusztai G: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 16: (1) pp. 40-59. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: magyar
|
2004
adattárból, 2023. XI. 06. |
Fényes H, Pusztai G: A kulturális és a társadalmi tőke kontextuális hatásai az iskolában, STATISZTIKAI SZEMLE 82: (6-7) pp. 567-583. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 52 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 322 |
|
|