Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 26.
Személyes adatok
név Chrappán Magdolna
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 52 512-900/22333
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Sebestyén Krisztina PhD 2022  HTDI
Kovács Edina Mária PhD 2019  HTDI
Molnár Balázs PhD 2012  HTDI

abszolutóriumot szerzett:
Nagy Zoltán (PhD) 2015/08  HTDI
Ádám Erzsébet (PhD) 2012/08  HTDI
(50%) Bencze Rita (PhD) 2019/08  EKE NDI
Pálnokné Pozsonyi Márta (PhD) 2014/08  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Kerékgyártó Zsolt Tamás (PhD) (2027/08)  HTDI
Samatova Aziza (PhD) (2026/08)  HTDI
(50%) Domján Mária Katalin (PhD) (2025/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A közoktatás szervezetfejlesztési paraméterei, képességfejlesztés és tevékenységrendszer Integrált tantervek, komplex érettségi és vizsgatárgyak Kompetencia a közoktatásban és a pedagógusképzésben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Chrappán Magdolna: A NAT evolúciója 2010–2021 között, EDUCATIO 31: (1) pp. 30-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2022

Chrappán Magdolna: Didaktika II. Munkaformák, stratégiák, eszközök., Debreceni Egyetemi Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2020

Chrappán Magdolna, Kopp Erika, Pesti Csilla: Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices, EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2020

Magdolna Chrappán, Rita Bencze: Curriculum changes in Hungary: Centralisation and decentralisation in the curriculum policy, In: Tomáš, Janík; Štefan, Porubský; Magdolna, Chrappán; Kinga, Kuszak (szerk.) Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism, Waxmann Verlag Gmbh (2020) pp. 31-62.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2019

Magdolna Chrappán: Methods for preparing student teachers: Lesson Study Microteaching in training practice, In: Gábor, Erdei; Erika, Juhász; Salih, Sahin; Adnan, Kaan (szerk.) Ways of Promoting Excellence in Higher Education, Pegem Akademi Yayıncılık (2019) pp. 94-106.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2019

Chrappán Magdolna: A didaktika legújabb trendjei, In: Polonyi, Tünde; Abari, Kálmán; Szabó, Fruzsina (szerk.) Innováció az oktatásban, Oriold és Társai Kiadó (2019) pp. 41-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2017

Chrappán Magdolna: A TERMÉSZETTUDOMÁNYI TÁRGYAK HELYZETE ÉS ELFOGADOTTSÁGA A KÖZOKTATÁSBAN, MAGYAR TUDOMÁNY 178: (11) pp. 1352-1368.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: magyar
URL 
2016

Chrappán Magdolna, Kapornai Judit: A közigazgatás és tanügyigazgatás kérdései, Debreceni Egyetemi Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Chrappán Magdolna: Tantervi szabályozás és intézményi implementáció, EDUCATIO 23: (1) pp. 26-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2013

Chrappán Magdolna: Elégedettség és mobilitási esélyek a pedagógusképzésben végzettek körében, In: Garai, O; Veroszta, Zs (szerk.) Frissdiplomások, 2011, Educatio (2013) pp. 231-263.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:74 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
129
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
127
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
27
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
300


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )