Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. I. 10.
Személyes adatok
név Chrappán Magdolna
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím chrappanmgmail.com
telefonszám +36 52 512-900/22904
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Molnár Balázs PhD 2012  HTDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Ádám Erzsébet PhD (2018/12)  HTDI
Kovács Edina PhD (2018/12)  HTDI
Kovács Edina Mária PhD (2019/08)  HTDI
Pálnokné Pozsonyi Márta PhD (2018/12)  HTDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Nagy Zoltán (PhD) 2015/08  HTDI
(50%) Bencze Rita (PhD) 2018/08  EKE NDI
Sebestyén Krisztina (PhD) 2016/08  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A közoktatás szervezetfejlesztési paraméterei, képességfejlesztés és tevékenységrendszer Integrált tantervek, komplex érettségi és vizsgatárgyak Kompetencia a közoktatásban és a pedagógusképzésben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2017

Chrappán Magdolna, Bencze Rita: SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS SCIENCE SUBJECTS, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN17 Proceedings: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2017. pp. 3495-3504.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2017

Chrappán Magdolna: A TERMÉSZETTUDOMÁNYI TÁRGYAK HELYZETE ÉS ELFOGADOTTSÁGA A KÖZOKTATÁSBAN, MAGYAR TUDOMÁNY 178: (11) pp. 1352-1368.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2016

Edina Malmos, Magdolna Chrappán, Erzsébet Jász: WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 9105-9115.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2016

Chrappán Magdolna, Kapornai Judit : A közigazgatás és tanügyigazgatás kérdései, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 221 p. (Szaktárnet-könyvek; 34.) A közigazgatás és tanügyigazgatás kérdései
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Chrappán Magdolna: Mit kutat a "tudóstanár"?, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Perjés István Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 132-149. (Diszciplínák tanítása – a tanítás diszciplínái; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Chrappán Magdolna: Tantervi szabályozás és intézményi implementáció, EDUCATIO 23: (1) pp. 26-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Pusztai G, Chrappán M: Freedom, Autonomy and Accountability in Education: Hungary, In: Szerk.: Glenn Ch L, Szerk.: De Groof J D, Szerk.: Candal S T Balancing Freedom, Autonomy and Accountability in Education 4. Nijmegen: Wolf Legal Publishers, 2012. pp. 73-91. (Balancing Freedom, Autonomy and Accountability in Education)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2011

Chrappán Magdolna: Kompetencia a közoktatásban, EDUCATIO 20: (4) pp. 550-560.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Chrappán Magdolna: Pályaelégedettség és karriertervek a pedagógus képzettségű hallgatók körében, In: Szerk.: Garai Orsolya, Szerk.: Horváth Tamás, Szerk.: Kiss László, Szerk.: Szép Lilla, Szerk.: Veroszta Zsuzsanna Frissdiplomások 2010. Budapest: Educatio, 2011. pp. 267-286. (Diplomás pályakövetés; 4.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
1998

Chrappán Magdolna: A diszciplináris tárgyaktól az integrált tárgyakig, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 12: p. 15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:11 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
64
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
70
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
15
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
22

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )