Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 17.
Személyes adatok
név Chrappán Magdolna
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témakiíró)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím chrappanmgmail.com
telefonszám +36 52 512-900/22333
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kovács Edina Mária PhD 2019  HTDI
Molnár Balázs PhD 2012  HTDI

abszolutóriumot szerzett:
Nagy Zoltán (PhD) 2015/08  HTDI
Ádám Erzsébet (PhD) 2012/08  HTDI
(50%) Bencze Rita (PhD) 2019/08  EKE NDI
Pálnokné Pozsonyi Márta (PhD) 2014/08  HTDI
Sebestyén Krisztina (PhD) 2016/08  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A közoktatás szervezetfejlesztési paraméterei, képességfejlesztés és tevékenységrendszer Integrált tantervek, komplex érettségi és vizsgatárgyak Kompetencia a közoktatásban és a pedagógusképzésben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2020

Magdolna Chrappán, Rita Bencze: Curriculum changes in Hungary: Centralisation and decentralisation in the curriculum policy, In: Tomáš, Janík; Štefan, Porubský; Magdolna, Chrappán; Kinga, Kuszak (szerk.) Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism, Waxmann Verlag Gmbh (2020) pp. 31-62.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2019

Magdolna Chrappán: Methods for preparing student teachers: Lesson Study Microteaching in training practice, In: Gábor, Erdei; Erika, Juhász; Salih, Sahin; Adnan, Kaan (szerk.) Ways of Promoting Excellence in Higher Education, Pegem Akademi Yayincilik Egitim Danismanlik Hizmetleri Tic. Ltd (2019) pp. 94-106.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2019

Chrappán Magdolna: A didaktika legújabb trendjei, In: Polonyi, Tünde; Abari, Kálmán; Szabó, Fruzsina (szerk.) Innováció az oktatásban, Oriold és Társai Kiadó (2019) pp. 41-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2017

Chrappán Magdolna: A TERMÉSZETTUDOMÁNYI TÁRGYAK HELYZETE ÉS ELFOGADOTTSÁGA A KÖZOKTATÁSBAN, MAGYAR TUDOMÁNY 178: (11) pp. 1352-1368.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2016

Chrappán Magdolna, Kapornai Judit: A közigazgatás és tanügyigazgatás kérdései, Debreceni Egyetemi Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2014

Chrappán Magdolna: Tantervi szabályozás és intézményi implementáció, EDUCATIO 23: (1) pp. 26-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2014

Chrappán Magdolna, Jiří Dostál, Jan Guncaga, Martin Havelka, Buda Mariann, Miroslav Chráska, Nagy Zoltán, Milan Klement, Jiří Kropáč, Čestmír Serafín: Curricula and values in teacher training in Slovakia, Hungary and Czech Republic, In: Pusztai, G; Engler, Á (szerk.) Comparative Research on Teacher Education, Editura Verbum (2014) pp. 29-50.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
2014

Chrappán M, Pusztai G: A továbbképzésésa doktori képzésvárható szerepe a tanári pályamodellben, In: Németh, Nóra Veronika (szerk.) Képzők és képzettek, Belvedere Meridionale (2014) pp. 13-41.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2013

Chrappán Magdolna: Elégedettség és mobilitási esélyek a pedagógusképzésben végzettek körében, In: Garai, O; Veroszta, Zs (szerk.) Frissdiplomások, 2011, Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. (2013) pp. 231-263.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
2011

Chrappán Magdolna: Pályaelégedettség és karriertervek a pedagógus képzettségű hallgatók körében, In: Garai, Orsolya; Horváth, Tamás; Kiss, László; Szép, Lilla; Veroszta, Zsuzsanna (szerk.) Frissdiplomások 2010, Educatio (2011) pp. 267-286.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:62 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
104
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
103
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
21
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
5
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
191

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )