Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Buda András, Czékmán Balázs: Pandemic and Education, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 3: (3) pp. 1-10. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: Oktatás koronavírus idején. Tanárszakos hallgatók véleménye a távolléti oktatás időszakáról, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 19(47): (1-2) pp. 61-86. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2024. V. 04.
BUDA András: Stumbling Blocks and Barriers to the Use of ICT in Schools: A Case Study of a Hungarian Town, INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 2: pp. 159-179. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: Pedagógusok a digitális korban., Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
2019
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: Generációk, társadalmi csoportok a 21. században = Generations, Social Groups in the 21st Century, MAGYAR TUDOMÁNY 180: (1) pp. 120-129. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 34 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: IKT és oktatás, Belvedere Meridionale dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 64 nyelv: magyar
2013
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: Pedagógusok az információs társadalomban, In: Lévai, Dóra; Szekszárdi, Júlia (szerk.) DIGITÁLIS PEDAGÓGUS KONFERENCIA 2013, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2013) pp. 9-16. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar
2010
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: Pedagógusok véleménye az IKT eszközök használatáról, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 8: (2-3) pp. 41-53. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
2010
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: Attitudes of Teachers Concerning the Use of ICT Equipment In Education, JOURNAL OF SOCIAL RESEARCH AND POLICY 1: (2) pp. 131-150. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL
2007
adattárból, 2024. V. 04.
Buda András: Az infokommunikációs technológiák és a pedagógusok, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 17: (4) p. 8. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.