Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. I. 03.
Személyes adatok
név Kondé Zoltán
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kondetigris.unideb.hu
telefonszám +36 52 316-666
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2003 - Debreceni Egyetem (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Takács Dávid PhD (2021/01)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Munkamemória, végrehajtói funkciók, figyelmi rugalmasság. Intelligencia, matematikai intelligencia, implicit attitűdök, társas intelligencia, társas predikció
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2017

Kondé Zoltán, Pántya József, Dósa Zoltán, Holló Gábor, Polonyi Tünde: Preferenciák és referenciák, In: Szerk.: Kondé Zoltán Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák: Az implicit megközelítés lehetőségei az identitás-releváns történelmi/kulturális ismeretek emlékezeti szerveződésének vizsgálatában. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2017. pp. 95-109.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Kondé Zoltán : Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák: A kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 120 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
2016

Kondé Zoltán : Matematikai intelligencia és kognitív kontroll, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 219 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2015

Kondé Zoltán, Pántya József, Dósa Zoltán, Holló Gábor, Polonyi Tünde: Nyelvi hatások a kétnyelvűek identitás-releváns önjellemzésében, In: Szerk.: Kondé Zoltán Tanulmányok az Általános Pszichológiai Tanszék fennállásának 30. évfordulójára. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015. pp. 61-88.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Takács Dávid, Kondé Zoltán: Intelligence and social efficiency, In: Szerk.: Angyalosi Gergely, Szerk.: Münnich Ákos, Szerk.: Pusztai Gabriella Interdisciplinary Research in Humanities. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies, 2013. pp. 327-344.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2013

Kondé Zoltán , Szabó Csaba , Szabó Gergely: Hipnotikus fogékonyság és exekutív hatékonyság, PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 33: (4) pp. 273-293.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Zoltán Kondé, Gergely Szabó, Zoltán Dósa: Investigating Implicit Attitudes toward Historical Memories, APPLIED PSYCHOLOGY IN HUNGARY 2011: (1) pp. 22-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2011

Kondé Zoltán, Máth János: Matematikai kreativitás és matematikai teljesítmény, In: Szerk.: Münnich Ákos A kreativitás többszempontú vizsgálata. Debrecen: Didakt Kiadó, 2011. pp. 149-174.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2003

Kondé Z, Czigler I: Mathematical giftedness and information processing, In: Szerk.: Mönks Franz J, Szerk.: Wagner Harald Development of human potential Investments into our future. Proceedings of the 8th Conference of the European Council for High Ability. Bad Honnef: Verlag Karl Heinrich Bock, 2003. pp. 58-61.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2001

Kondé Zoltán, Czigler István: Mathematical giftedness and executive control, In: Szerk.: Tóth László, Szerk.: Balogh László Gifted development at schools: Research and practice.. Debrecen: University of Debrecen, Department of Educational Psychology, 2001. pp. 43-54.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:12 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
37
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
58
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
26

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )