Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. VII. 07. Közlemények |
2021
adattárból, 2021. IV. 13. |
Polonyi Tünde Éva, Balajthy Dániel, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Pásku Judit, Buda Mariann: Learners' motivation at schools in low SES regions in Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE EDUCATION 2021: (Online first 08 Jan) 10.1080/13603116.2020.1866687 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2021. IV. 13. |
Fodor Szilvia, Páskuné Kiss Judit, Máth János, Fehér Ágota: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 76: (1/12) pp. 1-27. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2021. IV. 13. |
Buda Mariann, Pásku Judit, Tünde Polonyi, Abari Kálmán: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (8) pp. 68-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2021. IV. 13. |
Páskuné Kiss Judit, Fodor Szilvia: A tehetséges tanulók motivációi, In: Polonyi, Tünde; Abari, Kálmán; Szabó, Fruzsina (szerk.) Innováció az oktatásban, Oriold és Társai Kiadó (2019) pp. 131-150. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2021. IV. 13. |
N Kollár Katalin, Szabó Éva, Páskuné Kiss Judit: Az iskolapszichológia helyzete a módszertani bázisok szemüvegén át, PSZICHOTERÁPIA 27: (1) pp. 20-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2021. IV. 13. |
Harsányiné Petneházi Ágnes, Páskuné Kiss Judit, Lestyán Erzsébet, Kós Nóra, Szabóné Balogh Ágota: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 72: (4) pp. 463-489. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2021. IV. 13. |
Páskuné Kiss Judit: A tehetségfejlődést támogató pedagógiai légkör, TEHETSÉG 24: (4) pp. 20-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2021. IV. 13. |
Páskuné Kiss Judit, Czeizel Endre: A tehetség definíciói, fajtái, Didakt dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2021. IV. 13. |
Pásku Judit: Az iskolai teljesítményt befolyásoló pszichológiai sajátosságok és összefüggésük a munkára vonatkozó értékekkel, ÉLETPÁLYA-TANÁCSADÁS: MINDIG VAN VÁLASZTÁS 2: pp. 52-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2021. IV. 13. |
Tímea Harmatiné Olajos, Judit Páskuné Kiss: The Role of Schools in National Remembering I., APPLIED PSYCHOLOGY IN HUNGARY 1: pp. 58-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|