Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Sáska Géza: Az oktatásirányítás információ fölötti uralom és az implementáció technikái a Sztálini korban, Kultúra és Közösség 2022: (3) pp. 72-78. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2021
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A pedagógia és a pszichológia a sztálini korban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 5: pp. 6-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Az egyenlőség és az elkülönülés oktatáspolitikájának két korszaka Magyarországon, EDUCATIO 30: (3) pp. 479-495. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Járvány és iskola, SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 10: (2) pp. 177-178. dokumentum típusa: nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A kelet-európai neveléstudomány szovjet szocialista útjáról, In: Garai, Imre; Kempf, Katalin; Vincze, Beatrix (szerk.) Mestermunka, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2020) pp. 143-159. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2020
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A pszichológia és pedagógia az oktatáspolitikában, EDUCATIO 29: (4) pp. 529-544. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2019
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A társadalmi rétegződés és a képzési rend hierarchiája a magyarországi felsőoktatásban 1952-ben, In: Baska, Gabriella; Hegedűs, Judit; Szabó, Zoltán András (szerk.) Visszhangzó századok, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 160-167. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2018
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Igény az igazság monopóliumára I-II., PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 4: (1-2) pp. 1-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Embernek lenni sötét időkben, In: Németh, András; Pukánszky, Béla (szerk.) Gyermekek, iskolák, tanárok - egykoron és ma., ELTE Eötvös Kiadó (2017) p. 165. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
2016
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A kommunista oktatáspolitika a II. világháború utáni években a kettéhasított Európában, PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 2: (3-4) pp. 65-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Educatio szerk. bizottság tagja 1996
MTA Pedagógiatörténeti albizottság tagja
ELTE OITK tagja
MTA Pedagógusképzési albizottság tagja
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).