Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. I. 17. Közlemények |
2016
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: Az oktatási rendszer reformja a negyvenes években és a kommunista identitáspolitika, In: Szerk.: Németh András, Szerk.: Garai Imre, Szerk.: Szabó Zoltán András Neveléstudomány és pedagógiai kommunikáció a szocializmus időszakában. Budapest: Gondolat Kiadó, 2016. pp. 235-284. (Neveléstudomány-történeti Tanulmányok; 12.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: A szocialista neveléstudomány rekrutációja 1952-1962 között, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Holik Ildikó Új kutatások a neveléstudományokban 2015: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 255-262. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: A neveléstudományi elit viszonya a politikai marxizmushoz az ötvenes években, In: Szerk.: Németh András, Szerk.: Biró Zsuzsanna Hanna, Szerk.: Garai Imre Neveléstudomány és tudományos elit a 20. század második felében.. Budapest: Gondolat Kiadó, 2015. pp. 177-212. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: A pedagógiai normák változása az 1920-as 30-as évek Szovjet-Oroszországában, PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 1: (1) pp. 31-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2014
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: Húsz év köz- és felsőoktatásáról, körkép, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (2) pp. 3-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2014
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: A centralizáció és az iskolai autonómia, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (3) pp. 101-106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2013
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: Centralizáció, decentralizáció, demokrácia, EDUCATIO 22: (1) pp. 3-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2010
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: Normal and abnormal. Scientific foundation of 50’s Soviet-style socialist education, In: Szerk.: Nóbik Attila, Szerk.: Pukánszky Béla Normalität, Abnormalität und Devianz: Gesellschaftliche Konstruktionsprozesse und ihre Umwälzungen in der Moderne. Frankfurt am Main: Peter Lang Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2010. pp. 39-49. (Erizehung in Wissenschaft und Praxis; 7.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2009
 adattárból, 2017. III. 07. |
Sáska Géza: The Emergence of „real” Socialist Pedagogy, In: Szerk.: Johanna Hopfner, Szerk.: Németh András, Szerk.: Szabolcs Éva Kindheit-Schule-Erziehungswissenschaft in Mitteleuropa 1948-2008. Frankfurt am Main; New York; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien: Peter Lang Verlag, 2009. pp. 201-209. (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; Band 5.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2007
 adattárból, 2017. III. 07. |
Németh András, Sáska Géza: Veränderungen des Wissens der Reformpädagogik nach den Zweiten Weltkrieg und in den ersten Jahren des realen Sozialismus, In: Szerk.: Pehnke Andreas Widreständige sächsische Schulreformer im Visier stalinistischer Politik (1945-1959). Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2007. pp. 229-246. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 5 nyelv: német URL |
| a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma: | 15  |
|
|