Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VIII. 01.
Személyes adatok
Totth Gedeon
név Totth Gedeon
intézmény neve
doktori iskola
MATE Kertészettudományi Doktori Iskola (témavezető)
MATE Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása MATE Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Gazdasági Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím totth.gedeonkkk.bgf.hu
telefonszám +36 1 467-7885
mobiltelefon száma +36 20 916-1794
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Budapesti Gazdasági Egyetem
további (óraadó)
2019 - Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
további (óraadó)
2000 - Budapesti Gazdasági Egyetem
további (Főiskolai tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Lalátka Olivia (PhD) (2027/08)  KeTDI
(50%) Mucha László (PhD) (2024/08)  GRTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Imázs vizsgálatok módszertana, imázsvizsgálatok, marketingstratégiai együttműködések az agráriumban, agrármarketing, bormarketing, pálinkamarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága agrárműszaki tudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2022

Mucha László, Vámosi Kornélia, Totth Gedeon: Examining the factors shaping consumer attitude towards the popular alcoholic beverages in Hungary, HELIYON 8: (9) e10571
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2022

Harsányi Dávid, Totth Gedeon, Szabó Zoltán, Brávácz Ibolya: Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (8-9) pp. 152-165.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Totth Gedeon, Brávácz Ibolya, Harsányi Dávid, Pacsi Diána, Szabó Zoltán: Kihívások a hazai KKV szektor döntéshozatalában – Fókuszban az online kommunikációs megjelenés, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (2) pp. 3-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Szolnoki Gergely, Totth Gedeon: A Cross-Cultural Comparison of Wine Consumption and Purchasing Behaviour in Germany and Hungary, WINE ECONOMICS AND POLICY 9: (1) pp. 19-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Totth Gedeon, Szolnoki Gergely: A magyarországi borfogyasztói szokások és a borpiac elemzése, GAZDÁLKODÁS 63: (1) pp. 22-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2016

Totth Gedeon: Marketing-együttműködések az agrárgazdaságban és az élelmiszeriparban, közösségi marketing a versenyképesség erősítésében, GAZDÁLKODÁS 60: (2) pp. 140-152.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2011

Totth Gedeon, Hlédik Erika, Fodor Mónika: Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 45: (2) pp. 11-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
URL 
2010

Totth Gedeon: Márkaérték, márkaérték menedzsment, In: Berke, Sz; Biacs, P; Lehota, J; Nábrádi, A; Kisérdi, I; Polereczki, Zs; Popovics, A; Szakály, Z; Szente, V; Szigeti, O; Totth, G; Zobor, E; Szakály, Zoltán; Pallóné Kisérdi, Imola; Nábrádi, András (szerk.) Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán, Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2010) pp. 128-139.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2004

Hofmeister Tóth Ágnes, Totth Gedeon: Wine purchase behaviour and personal value based consumer segmentation, In: Berács, József; Lehota, József; Piskóti, István; Rekettye, Gábor (szerk.) Marketing theory and practice, Akadémiai Kiadó (2004) pp. 187-205.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
1996

Totth Gedeon: A vállalati imázs kialakításának és fenntartásának a módszertana, Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Posztgraduális Kar
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:12 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
148
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
125
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
22
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
174
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA Marketing Bizottság tag, MTA Agrárökonómiai Biz. Agrármarketing Albiz. tag

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )