Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
)
DE
Bölcsészettudományi Doktori Tanács Bölcsészettudományi Habilitációs Bizottság
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Intézményi hatás az oktatásban, a társadalmi és kulturális tőke hatása az eredményességre, vallási és nemzeti kisebbségek az oktatásban
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
Közlemények
2020
adattárból, 2021. I. 12.
Hajnalka Fényes, Gabriella Pusztai, Ágnes Engler: GENDER ROLE ATTITUDES AND RELIGIOSITY AMONG HIGHER EDUCATION STUDENTS, JOURNAL FOR THE STUDY OF RELIGIONS AND IDEOLOGIES 19: (55) pp. 69-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2021. I. 12.
Pusztai Gabriella, Demeter-Karászi Zsuzsanna: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults, RELIGIONS 10: (6) p. 365. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2021. I. 12.
Pusztai Gabriella, Márkus Zsuzsanna: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries, DIASPORA INDIGENOUS AND MINORITY EDUCATION 13: (4) pp. 201-216. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2021. I. 12.
Gabriella Pusztai, Zsófia Kocsis: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe, SOCIAL SCIENCES 8: (6) p. 193. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2021. I. 12.
Dinyáné Szabó M, Pusztai G: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students, EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 12: (2) pp. 135-151. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2021. I. 12.
Dinyáné Szabó M, Pusztai Gabriella: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében [Use of the short (5-item) version of the WHO well-being questionnaire in first year students of Semmelweis University], ORVOSI HETILAP 157: (44) pp. 1762-1768. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar URL
2015
adattárból, 2021. I. 12.
Pusztai Gabriella: Pathways to success in higher education, Peter Lang Verlag dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL
2009
adattárból, 2021. I. 12.
Pusztai G: A társadalmi tőke és az iskola, Új Mandátum Könyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 206 nyelv: magyar
2008
adattárból, 2021. I. 12.
Pusztai G: Les bienfaits pedagogiques de la religiosité parmi les éleves hongrois de trois pays, SOCIAL COMPASS 55: (4) pp. 497-516. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: francia URL
2008
adattárból, 2021. I. 12.
Pusztai G: The Bologna Process as a Trojan Horse, EUROPEAN EDUCATION 40: (2) pp. 85-103. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 54 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2007 MTA Bolyai plakett, 2015 Nemzeti Kiválóság Díj
MTA Pedagógiai Bizottság tagja Szerkesztőbizottsági tag: Magyar Pedagógia, Journal of Social Research & Policy, Disputationes Scientificae, Mediárium, Educational Research Journal, Kapocs, Annals of the University of Oradea, Neveléstudomány, Religion and Society in Central and Eastern Europe