Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
)
DE
Bölcsészettudományi Doktori Tanács Bölcsészettudományi Habilitációs Bizottság
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Intézményi hatás az oktatásban, a társadalmi és kulturális tőke hatása az eredményességre, vallási és nemzeti kisebbségek az oktatásban
jelenlegi kutatásainak tudományága
szociológiai tudományok neveléstudományok
Közlemények
2022
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai Gabriella, Demeter-Karászi Zsuzsanna, Alter Emese, Marincsák Rita, Dabney-Fekete Ilona Dóra: Administrative data analysis of student attrition in hungarian medical training, BMC MEDICAL EDUCATION 22: (1) 317 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai Gabriella, Fényes Hajnalka: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children’s Families, RELIGIONS 13: (10) p. 945. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2022. X. 14.
Gabriella Pusztai, Katinka Bacskai, Laura Morvai: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary, RELIGIONS 12: (10) 805 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai Gabriella, Demeter-Karászi Zsuzsanna: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults, RELIGIONS 10: (6) p. 365. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai Gabriella, Márkus Zsuzsanna: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries, DIASPORA INDIGENOUS AND MINORITY EDUCATION 13: (4) pp. 201-216. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai Gabriella: Pathways to success in higher education, Peter Lang dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 38 nyelv: angol URL
2011
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai G: Schools and Communities of Norm-awareness, RELIGIONS 2: (3) pp. 372-388. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL
2009
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai G: A társadalmi tőke és az iskola, Új Mandátum Könyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 228 nyelv: magyar
2008
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai G: Les bienfaits pedagogiques de la religiosité parmi les éleves hongrois de trois pays, SOCIAL COMPASS 55: (4) pp. 497-516. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: francia URL
2008
adattárból, 2022. X. 14.
Pusztai G: The Bologna Process as a Trojan Horse, EUROPEAN EDUCATION 40: (2) pp. 85-103. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 61 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2007 MTA Bolyai plakett, 2015 Nemzeti Kiválóság Díj, Szerkesztőbizottságok: Religion and Society in Central and Eastern Europe, Central European Journal of Educational Research, Hungarian Educational Research Journal, Journal of Social Research & Policy, Disputationes Scientificae, Magyar Pedagógia, Neveléstudomány, Mediárium, Kapocs