Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 29.
Személyes adatok
Pusztai Gabriella
név Pusztai Gabriella
intézmény neve
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Egyetemi Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag)
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa (elnök)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
SE Mentális egészségtudományok Doktori Iskola (témakiíró)
DE 
Bölcsészettudományi Doktori Tanács
Bölcsészettudományi Habilitációs Bizottság
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 95%
SE Mentális egészségtudományok Doktori Iskola 5%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. III. 01.)
Elérhetőségek
drótpostacím gabriella.pusztaiella.hu
telefonszám +36 52 512-900/22660
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Debreceni Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 14
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 10
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Inántsy-Pap Ágnes PhD 2019  HTDI
Morvai Laura PhD 2018  HTDI
Bacskai Katinka PhD 2014  HTDI
Petrás Ede PhD 2010  HTDI
Vargáné Engler Ágnes PhD 2010  HTDI
Nagy Krisztina PhD 2008  HTDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Tódor Imre PhD (2021/08)  HTDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Márkus Zsuzsanna (PhD) 2015/08  HTDI
Dinyáné Szabó Mariann (PhD) 2016/08  MDI2-SE
Kardos Katalin (PhD) 2014/08  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Hornyák Ágnes (PhD) (2022/08)  HTDI
Karászi Zsuzsanna (PhD) (2021/08)  HTDI
Kocsis Zsófia (PhD) (2021/08)  HTDI
Somfalvi Zita (PhD) (2020/08)  HTDI
Székely Csilla Imola (PhD) (2020/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Intézményi hatás az oktatásban, a társadalmi és kulturális tőke hatása az eredményességre, vallási és nemzeti kisebbségek az oktatásban
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Pusztai Gabriella, Demeter-Karászi Zsuzsanna: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults, RELIGIONS 10: (6) p. 365.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Pusztai Gabriella, Márkus Zsuzsanna: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries, DIASPORA INDIGENOUS AND MINORITY EDUCATION 13: pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Gabriella Pusztai, Zsófia Kocsis: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe, SOCIAL SCIENCES 8: (6) p. 193.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Dinyáné Szabó M, Pusztai G: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students, EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 2017: (12) pp. 135-151.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2016

Pusztai Gabriella, Inántsy-Pap Ágnes: An Underground Church-run School During the Communist Rule in Hungary, HISTORIA Y MEMORIA DE LA EDUCACION 2: (4) pp. 177-213.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2016

Dinyáné Szabó M, Pusztai Gabriella: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében [Use of the short (5-item) version of the WHO well-being questionnaire in first year students of Semmelweis University], ORVOSI HETILAP 157: (44) pp. 1762-1768.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
URL 
2015

Pusztai Gabriella: Pathways to success in higher education, Peter Lang Verlag
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
2009

Pusztai G: A társadalmi tőke és az iskola, Új Mandátum Kiadó (ÚMK)
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 180
nyelv: magyar
2008

Pusztai G: Les bienfaits pedagogiques de la religiosité parmi les éleves hongrois de trois pays, SOCIAL COMPASS 55: (4) pp. 497-516.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: francia
URL 
2008

Pusztai G: The Bologna Process as a Trojan Horse, EUROPEAN EDUCATION 40: (2) pp. 85-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 41
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:245 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
207
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
305
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
29
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
81 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
30
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
65
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1382
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2007 MTA Bolyai plakett, 2015 Nemzeti Kiválóság Díj MTA Pedagógiai Bizottság tagja Szerkesztőbizottsági tag: Magyar Pedagógia, Journal of Social Research & Policy, Disputationes Scientificae, Mediárium, Educational Research Journal, Kapocs, Annals of the University of Oradea, Neveléstudomány, Religion and Society in Central and Eastern Europe

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )