Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XI. 15.
Személyes adatok
N Kollár Katalin
név N Kollár Katalin
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 1%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 98%
ELTE PDI1-ELTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kollar.katalinppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Lodránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2020 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (címzetes egyetemi tanár)
1979 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 8
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Forrás-Biró Aletta Ágnes PhD 2020  NDI2-ELTE
Pajor Gabriella PhD 2013  PDI1-ELTE
Szekeres Ágota PhD 2011  PDI1-ELTE
Taskó Tünde PhD 2010  PDI1-ELTE
Kádár Annamária PhD 2009  PDI1-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Vágó Emese (PhD) 2014/08  PDI1-ELTE
Somogyi Mónika (PhD) 2006/01  PDI1-ELTE
Horváth Szilvia (PhD) 2021/08  PDI1-ELTE
Szalkay Csilla (PhD) 2021/01  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Hoffmann Tamás (PhD) (2024/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület tanárképzés és a tanári pálya, pedagógiai szociálpszichológia, tanulók társas kapcsolatai, tanulási szokásai, fáradás iskolapszichológia, szociális kompetenciák fejlesztése
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2021

Szalkay Csilla, Pajor Gabriella, Kollár Katalin N.: Students’ attitudes toward chemistry, environmental protection and information technology in a bilingual vocational secondary school in Budapest, Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION 1: pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

N. Kollár Katalin: Online oktatás tapasztalatai és gyakorlata a pedagógusok nézőpontjából, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: pp. 23-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

N Kollár Katalin, Szabó Éva, Páskuné Kiss Judit: Az iskolapszichológia helyzete a módszertani bázisok szemüvegén át, PSZICHOTERÁPIA 27: (1) pp. 20-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

N Kollár Katalin: Barátság, személyközi vonzalom, csoportfolyamatok és az iskolai társas kapcsolatok fejlesztése, In: N Kollár, Katalin; Szabó, Éva (szerk.) Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3., Osiris Kiadó (2017) pp. 134-192.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

N Kollár Katalin: Az életmód, a tanulásszervezés és a fáradás, In: N Kollár, Katalin; Szabó, Éva (szerk.) Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3., Osiris Kiadó (2017) pp. 52-83.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Szabó Éva, N Kollár Katalin, Vörös Anna: A tanári szerep, a vezetés és a tekintély problémái, In: N Kollár, Katalin; Szabó, Éva (szerk.) Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3., Osiris Kiadó (2017) pp. 407-454.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
URL 
2017

N Kollár Katalin, Szabó Éva: A család és iskola kapcsolata, In: N Kollár, Katalin; Szabó, Éva (szerk.) Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3., Osiris Kiadó (2017) pp. 315-332.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
URL 
2017

N Kollár Katalin: Az identitás alakulása: Mi dől el a serdülőkorban?, In: N, Kollár Katalin; Szabó, Éva (szerk.) Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 1., Osiris Kiadó (2017) pp. 189-218.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Bernáth László, N Kollár Katalin, Németh Lilla: A tanulási stílus mérése, In: N, Kollár Katalin (szerk.) Iskolapszichológia, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 1-71.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2015

Szabó Éva, N Kollár Katalin, Hujber Tamásné: Az iskolapszichológiai, óvodapszichológiai ellátás szakszolgálati protokollja, Educatio
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
106
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
105
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
40

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )