Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XI. 11.
Személyes adatok
Petruska Ildikó
név Petruska Ildikó
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím petruskaimvt.bme.hu
telefonszám +36 1 463-4013
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BME
Jelenlegi munkahelyek
1977 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Lógó Emma PhD 2014  GSDI-BME
Novotny Ádám PhD 2011  GSDI-BME

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A K+F és a marketing integráció szerepe az újtermék-fejlesztésben. Nyílt innováció, innovációs klaszterek, hálózati együttműködések.Vásárlói magatartás a fogyasztói és az üzleti piacon.
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2019

Kaszás Ádám, Zsiros Ádám János, Petruska Ildikó: Egységben a sokszínűség – A BME Gépész Szakkollégium sikertényezőinek elemzése, In: Barabás, István (szerk.) XXVII. Nemzetközi Gépészeti Konferencia OGÉT 2019, Erdélyi Magyar Tudományos Társaság (2019) p. 233.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
2017

Petruska Ildikó: A marketing alapkoncepciói, In: Bernschütz, Mária; Bíró-Szigeti, Szilvia; Danó, Györgyi; Józsa, László; Kalló, Noémi; Kovács, István; Kövesi, János; Magyar, Mária; Mandják, Tibor; Pataki, Béla; Petruska, Ildikó; Topár, József; Tóth, Zsuzsanna Eszter; Veres, István; Horváth, Balázs (főszerk.) (szerk.) Marketing: Fókuszban a termék, Typotex Kiadó (2017) pp. 14-22.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Petruska Ildikó: Fogyasztói magatartás, In: Bernschütz, Mária; Bíró-Szigeti, Szilvia; Danó, Györgyi; Józsa, László; Kalló, Noémi; Kovács, István; Kövesi, János; Magyar, Mária; Mandják, Tibor; Pataki, Béla; Petruska, Ildikó; Topár, József; Tóth, Zsuzsanna Eszter; Veres, István; Horváth, Balázs (főszerk.) (szerk.) Marketing: Fókuszban a termék, Typotex Kiadó (2017) pp. 71-91.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Kovács István, Petruska Ildikó: A magyarországi akkreditált innovációs klaszterek vizsgálata az együttműködés és kommunikáció viszonylatában, In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) pp. 452-462.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2016

István Kovács, Ildikó Petruska: Analysis of Sectoral Features in Hungarian Accredited Innovation Clusters, THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 12: (01) pp. 61-69.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Kovács István, Petruska Ildikó: Innovációs klaszterek vizsgálata a kapcsolatok tükrében, In: Bíró-Szigeti, Szilvia; Petruska, Ildikó; Szalkai, Zsuzsanna; Kovács, István; Magyar, Mária (szerk.) Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete, Budapesti Műszaki Egyetem (2015) pp. 605-618.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Petruska Ildikó, Kovács István: Ágazati jellemzők vizsgálata a hazai akkreditált innovációs klaszterek esetében, In: Veresné, Somosi Mariann; Lipták, Katalin (szerk.) „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2015) pp. 455-466.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Petruska Ildikó, Koren Zsolt: A nulladik vásárló – Kit vezet a véleményvezető?, In: Bíró-Szigeti, Szilvia; Petruska, Ildikó; Szalkai, Zsuzsanna; Kovács, István; Magyar, Mária (szerk.) Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete, Budapesti Műszaki Egyetem (2015) pp. 247-256.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2012

Lógó Emma, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Török Ádám: Passenger Car as Complex Experience, TRANSPORT AND TELECOMMUNICATION 13: (4) pp. 275-283.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2004

Petruska I: R&D-Marketing Integration in the New Product Development Process, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 12: (2) pp. 159-176.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
21
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
25
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
1
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
13

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )