Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 11. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 11. |
Kántor Sándorné: A tanítástól a tanulásig paradigmaváltások a matematika oktatásában, DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 11: (1) pp. 23-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2023
adattárból, 2023. XII. 11. |
Tünde Kántor: Mathematisches Denken beim Lösen von Wettbewerbsaufgaben, In: Ambrus, Gabriella; Sjuts, Johann; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Mathematik und mathematisches Denken, WTM-Verlag (2023) pp. 289-308. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2023
adattárból, 2023. XII. 11. |
Schubring Gert, Kántor Tünde Varga Sándorné, Barbazo Éric, De Young Gregg, Lakoma Ewa, Giacardi Livia, Ortiz Eduardo L., Furinghetti Fulvia, Lawrence Snezana: Other Eminent Figures, In: Furinghetti, Fulvia; Giacardi, Livia (szerk.) The International Commission on Mathematical Instruction, 1908-2008, Springer International Publishing (2023) pp. 649-707. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 11. |
Kántor Sándorné Varga Tünde: Tanítástól tanulásig ‒ új paradigmák a matematika oktatásban, In: Forrai, Judit (szerk.) Paradigmaváltás a tudományok, a technika és az orvoslás körében, Magyar Természettudományi Társulat (2022) pp. 11-23. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 11. |
Tünde Kántor: Anmerkungen zur Vergangenheit und Gegenwart des Talentmanagements, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Mathematische Zeitschriften und Wettbewerbe für Kinder und Jugendliche. Förderung für Talentierte und Interessierte über Grenzen hinweg, WTM-Verlag (2022) pp. 331-352. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 11. |
Tünde Kántor: Mosaike, um das Geometrielernen bunter zu machen, In: Éva, Vásárhelyi; Johann, Sjuts (szerk.) Theoretische und empirische Analysen zum geometrischen Denken, WTM-Verlag (2021) pp. 133-152. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 11. |
Kántor Sándorné: Matematikai disszertációk a Debreceni Tudományegyetem matematikai szemináriumában a 20. század elején (1927-1940) 2. rész, GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 11: (1-2) pp. 162-193. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 11. |
Tünde Kántor: Tamás Varga und sein inspirierender Einfluss auf den Mathematikunterricht - ein Blick zurück, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM-Verlag (2020) pp. 247-272. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2019
adattárból, 2023. XII. 11. |
Kántor Sándorné: Matematikai disszertációk a Debreceni Tudományegyetem matematikai szemináriumában a 20. század elején (1927-1940) 1. rész, GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 10: (3-4) pp. 171-202. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. XII. 11. |
Tünde Kántor: The Role of the Rhythm in the History and in the Learning of Mathematics, In: Johann, Sjuts; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Auch wenn A Falsch ist, kann B wahr sein. Was wir aus Fehlern lernen können, WTM-Verlag (2019) pp. 177-190. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|