Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
tehetséggondozás oktatási és nevelési összefüggései; a szövegmegértés pszichológiája;
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok
Közlemények
2013
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László: Mesterfokú tanulás és tehetség, TEHETSÉG 21: (4) pp. 3-4. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2011
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László : Képességstruktúrák és iskolai teljesítmény, Debrecen: Didakt Kiadó, 149 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
2011
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László : Gyakorlatok a pszichológia tanításához középiskolák és felsőoktatási intézmények számára., Debrecen: Pedellus Tankönyvkiadó, 156 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
2011
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László: A kreativitás mérésének módszerei, In: Münnich Ákos (szerk.) A kreativitás többszempontú vizsgálata. Debrecen: Didakt Kiadó, 2011. pp. 41-47. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2011
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László: A Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS), In: Münnich Ákos (szerk.) A kreativitás többszempontú vizsgálata. Debrecen: Didakt Kiadó, 2011. pp. 65-88. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2011
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László : A személyiségfejlesztés pedagógiai-pszichológiai alapjai, Debrecen: Debreceni Egyetem Tudományegyetemi karok, 101 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
2010
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László: A pszichológus és a kliens a terápiás kapcsolatban, In: Balogh László, Koncz István, Mező Ferenc (szerk.) Pszichológiai Metszetek. Debrecen: Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2010. pp. 57-63. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2010
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László: The role of intelligence and creativity in the comprehension of narrative texts., In: Zuzana Nagyová-Lehocká (szerk.) Collection of Psychological Studies. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies, 2010. pp. 103-111. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2010
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László: A kortárs kapcsolatok szerepe a tanulásban., In: Balogh László, Koncz István, Mező Ferenc (szerk.) Pszichológiai Metszetek. Debrecen: Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2010. pp. 38-42. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2008
adattárból, 2014. I. 21.
Tóth László: Kreativitás és szövegértés, ISKOLAKULTÚRA 18: (5-6) pp. 29-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
0
Tudománymetriai adatok
A publikációs lista az MTMT-ben innen nem érhető el
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
91
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
116
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
19
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
2
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
0
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Habilitációs értekezés:
Tóth László (2003): Narratívum és megértés. Pszichológiai sajátosságok a narratív szöveg
megértésében az általános iskolai tanulóknál. Debreceni Egyetem, Debrecen, 140 lap.