Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. I. 12.
Személyes adatok
Rétsági Erzsébet
név Rétsági Erzsébet
születési év 1947
intézmény neve
doktori iskola
PTE Egészségtudományi Doktori Iskola (témavezető)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Egészségtudományi Doktori Iskola 67%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 33%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím retsagiegmail.com
telefonszám +36 72 336-219
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1996
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2013 - Pécsi Tudományegyetem
professor emerita
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Morvay- Sey Kata PhD 2015  OTNDI
Ekler Judit PhD 2006  

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Cselik Bence PhD (2017/10)  EDI-PTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Vass Lívia (PhD) 2013/08  OTNDI
Mátyus Anita (PhD) 2011/08  EDI-PTE
Juhász Alfréd Attila (PhD) 2010/08  EDI-PTE
Oszlánczi Adrienn (PhD) 2015/01  EDI-PTE
Szlivka Andrea (PhD) 2016/08  OTNDI
(50%) Vámosiné Rovó Gyöngyvér (PhD) 2016/08  EDI-PTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Meszlényi-Lenhart Emese (PhD) (2020/08)  EDI-PTE
Seress Dóra Lili (PhD) (2020/08)  EDI-PTE
Vári Beáta (PhD) (2017/08)  EDI-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Életminőség, egészségmagatartás és fizikai aktivitás vizsgálata serdülőkorú tanulóknál. Életminőség, wellness, egészségi állapot vizsgálata egyetemisták körében.
jelenlegi kutatásainak tudományága sporttudományok
egészségtudományok
Közlemények
2016

Vámosiné Rovó Gy, Rétsági E, Ács P: A stressz csökkentése rendszeres testedzéssel, MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 14: (Ksz) pp. 325-335.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Rétsági Erzsébet, Morvay-Sey Kata, Csányi Tamás: HISTORY AND DEVELOPMENT OF THE HUNGARIAN SCHOOL PHYSICAL EDUCATION, In: Szerk.: Pavlovic PD, Szerk.: Zivanovic N, Szerk.: Antala B, Szerk.: Pantelic Babic KM HISTORY OF PHYSICAL EDUCATION IN EUROPE I.. Leposavic: University of Pristina, Faculty of Sport and Physical Education in Leposavic; FIEP Europe - History of Physical Education and Sport Section , 2015. pp. 93-113.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Rétsági Erzsébet: MT - Minőségi Testnevelés avagy Mindenki Testnevelés. Mindenki Testnevelése avagy Minőségi Testnevelés(Elméleti alapok), In: Szerk.: Révész László, Szerk.: Csányi Tamás Tudományos alapok a testnevelés tanításához I. kötet: szemelvények a testnevelés, a testmozgás és az iskolai sport tárgyköréből. Társadalom-, természet- és orvostudományi nézőpontok. Budapest: Magyar Diáksport Szövetség, 2015. pp. 36-83.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Bence Cselik, Erzsébet Rétsági, Zsanett Welker, Csaba Melczer, Pongrác Ács : Factors influencing physical activity of the Hungarian society, Saarbrücken: Lambert Academic Publishing (LAP), 54 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
2014

Rétsági E, Csányi T: Önismeret és kooperáció a testnevelésben, In: Szerk.: Csányi Tamás Tematikus összefoglalás az Iskolai testnevelés az egészségfejlesztésben: Módszertani megújulás és egységes fizikai fittségmérés (NETFIT) a gyakorlatban című akkreditált továbbképzéshez. Budapest: Magyar Diáksport Szövetség, 2014. pp. 57-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Rétsági E, Csányi T: Nemzeti alaptanterv 2012:Testnevelés és sport műveltségi terület - az iskolai testnevelés új kihívásai, MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 15: (3) pp. 32-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Ács Pongrác, Borsos Anita, Rétsági Erzsébet Szerk.: Bendiner Nóra, Szerk.: Szőts Gábor: Gyorsjelentés a magyar társadalom életminőségét befolyásoló fizikai aktivitással kapcsolatos attitűdjeiről, Budapest: Magyar Sporttudományi Társaság, 70 p. (Magyar Sporttudományi Füzetek; I.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
2010

Morvay-Sey Kata, Rétsági Erzsébet: A küzdősportok és az önvédelem iskolai oktatásáról, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2010: (3-4.) pp. 129-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2009

Retsagi E, Hamar P: AUSWIRKUNG NEUER BILDUNGSTHEORIEN AUF DAS UNTERRICHTEN VON KÖRPERERZIEHUNG UND SPORT, In: Szerk.: Edit Biró-Nagy Theorie und Praxis der Sportpadagogik in Ungarn. Passau: Schenk Verlag, 2009. pp. 105-127.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2004

Rétsági E : A testnevelés tantárgypedagógiája, Budapest; Pécs: Dialóg Campus Kiadó, 254 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:15 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
46
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
94
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
14 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
8
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
36

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )