Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 20.
Személyes adatok
Hamar Pál
név Hamar Pál
intézmény neve
Testnevelési Egyetem
Egyetemi Doktori Tanács
Egyetemi Habilitációs Bizottság
doktori iskola
TF Sporttudományok Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Testnevelési Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. VII. 10.)
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 487-9219
mobiltelefon száma +36 30 521-2412
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1986 - Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) (további intézmény)
1986 - Testnevelési Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 14
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 6
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
ifj. Tóth János PhD 2017  SDI-TE
Zalai Dávid PhD 2016  SDI-TE
(50%) Kalmár Zsuzsanna PhD 2015  SDI-TE
Leibinger Éva PhD 2008  SDI-SE
Ökrös Csaba PhD 2007  SDI-TE
Bartha Csaba PhD 2006  SDI-TE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Csirkés Zsolt (PhD) 2018/08  SDI-TE
Tóth-Hosnyánszki Anita (PhD) 2018/08  SDI-TE
Versics Anikó (PhD) 2017/08  SDI-TE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Csordás-Makszin Ágnes (PhD) (2021/01)  SDI-TE
Csillag Pál (PhD) (2020/08)  SDI-TE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tantervelmélet
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
sporttudományok
Közlemények
2019

Soos Istvan, Dizmatsek Ibolya, Ling Jonathan, Ojelabi Adedokun, Simonek Jaromir, Boros-Balint Iulianna, Szabo Peter, Szabo Attila, Hamar Pal: Perceived autonomy support and motivation in young people: A comparative investigation of physical education and leisure-time in four countries, EUROPES JOURNAL OF PSYCHOLOGY 15: (3) pp. 509-530.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Lovecchio N, Novak D, Sedlacek J, Hamar P, Milanovic I, Radisavljevic JS, Emeljanovas A, Eid L, Zago M: Physical fitness for sedentary students: a common trend from six European countries, JOURNAL OF SPORTS MEDICINE AND PHYSICAL FITNESS 59: (8) pp. 1389-1396.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Hamar P, Karsai I, Prihoda G, Csordás Makszin Á, Boros-Balint J: Physical Education Teachers’ Views of Best Practice on Physical Education Teaching in Hungary in the Period of Introducing Daily Physical Education, PEDACTA 7: (2) pp. 1-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2016

Hamar Pál: A testnevelés tantervelmélete, Eötvös József Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
2016

Hamar Pál: Terminológiai gondolatok a tantervelméletről és testnevelésről*, In: Hamar, Pál (szerk.) A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező, Eötvös József Könyvkiadó (2016) pp. 13-25.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2010

Hamar Pál, Biddle Stuart, Soós István, Takács Bence, Huszár Ágnes: The prevalence of sedentary behaviours and physical activity in Hungarian youth, EUROPEAN JOURNAL OF PUBLIC HEALTH 20: (1) pp. 85-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 41
nyelv: angol
URL 
2009

Biddle Stuart, Soós István, Hamar Pál, Sandor Iosif, Simonek Jaromir, Karsai István: Physical activity and sedentary behaviours in youth: Data from three Central-Eastern European countries, EUROPEAN JOURNAL OF SPORT SCIENCE 9: (5) pp. 295-301.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
URL 
2008

Hamar Pál, Karsai István: Az iskolai testnevelés affektív jellemzői 11-18 éves fiúk és lányok körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 108: (2) pp. 135-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2005

Hamar Pál: A rendszeres testedzés helye és szerepe a serdülőkorú lányok életvitelében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 55: (10) pp. 68-75.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2002

Hamar Pál, Derzsy Béla: Testnevelő tanári vélemények aktuális tantervelméleti kérdésekről, MAGYAR PEDAGÓGIA 102: (2) pp. 145-157.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:99 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
389
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
348
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
371


2020. VI. 25.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2020. július 10-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )