Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 16. Közlemények |
2022
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kökény László, Kenesei Zsófia, Neszveda Gábor: Impact of COVID-19 on different business models of European airlines, CURRENT ISSUES IN TOURISM 25: (3) pp. 458-474. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. I. 16. |
Gelei Andrea, Kenesei Zsófia: Leveraging the potential of a technologically heterogeneous suppliers – a dynamic approach, JOURNAL OF MANUFACTURING TECHNOLOGY MANAGEMENT Early Access dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kenesei Zsófia, Ásványi Katalin, Kökény László, Jászberényi Melinda, Miskolczi Márk, Gyulavári Tamás, Syahrivar Jhanghiz: Trust and perceived risk: How different manifestations affect the adoption of autonomous vehicles, TRANSPORTATION RESEARCH PART A-POLICY AND PRACTICE 164: pp. 379-393. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. I. 16. |
Cserdi Zsofia, Kenesei Zsofia: Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services, RESEARCH IN TRANSPORTATION BUSINESS AND MANAGEMENT 41: 100611 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kenesei Zsofia, Bali Zsofia: Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort, SERVICE BUSINESS 14: (2) pp. 187-216. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kenesei Zsófia, Stier Zsófia: Managing communication and cultural barriers in intercultural service encounters: Strategies from both sides of the counter, JOURNAL OF VACATION MARKETING: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRIES 23: (4) pp. 307-321. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kenesei Zsófia: A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben, STATISZTIKAI SZEMLE 95: (1) pp. 29-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kenesei Zsófia, Seprődi Patrícia: Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (2) pp. 53-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kenesei Zsófia, Kolos Krisztina: Szolgáltatásmarketing és -menedzsment <Átd. kiad.>, Alinea Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar
|
2003
 adattárból, 2023. I. 16. |
Kenesei Z, Todd S: The use of price in the purchase decision, JOURNAL OF EMPIRICAL GENERALISATIONS IN MARKETING SCIENCE 8: pp. 1-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 46 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 99  |
|
|