Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 05. Közlemények |
2022
adattárból, 2022. I. 31. |
Hosseini-Nezhad Sara, Safdar Saba, Nguyen Luu Lan Anh: Perceptions of gender roles and freedom among Iranian international students in Hungary, WOMENS STUDIES INTERNATIONAL FORUM 90: (January-February) p. 102555. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2022. I. 31. |
Goodwin Robin, Ben-Ezra Menachem, Takahashi Masahito, Luu Lan-Anh Nguyen, Borsfay Krisztina, Kovács Mónika, Hou Wai Kai, Hamama-Raz Yaira, Levin Yafit: Psychological factors underpinning vaccine willingness in Israel, Japan and Hungary, SCIENTIFIC REPORTS 12: (1) 439 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2022. I. 31. |
Erturk S., Oker K., Nguyen Luu L.A.: “I am not an Immigrant. I am an International Student", JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS 12: (3) 3776 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2022
adattárból, 2022. I. 31. |
Yerken Aigerim, Urbán Róbert, Nguyen Luu Lan Anh: Sociocultural Adaptation Among University Students in Hungary: The Case of International Students From Post-Soviet Countries, JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS 12: (4) 4076 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2022. I. 31. |
Hosseini-Nezhad Sara, Safdar Saba, Nguyen Luu Lan Anh: "We Begin 300 Meters Behind the Starting Line", JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS 11: (2) pp. 341-360. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. I. 31. |
Szabó Ágnes, Z. Papp Zsuzsanna, Nguyen Luu Lan Anh: Social contact configurations of international students at school and outside of school: Implications for acculturation orientations and psychological adjustment, INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERCULTURAL RELATIONS 77: pp. 69-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. I. 31. |
Nguyen Luu L.A.: A nemzetközi felsőoktatási mobilitás pszichológiai aspektusai, ELTE Eötvös Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2022. I. 31. |
Nguyen Luu Lan Anh, Boreczky Ágnes, Gordon Győri János: Minority parents’ coping efforts to improve their children’s academic achievement: the Tanodas in Hungary, INTERCULTURAL EDUCATION 30: (5) pp. 564-578. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2003
adattárból, 2022. I. 31. |
Nguyen LA, Fülöp Márta: Kultúra és pszichológia, Osiris Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2022. I. 31. |
Goodwin R, Nizharadze G, Nguyen L L A, Kósa É, Emelyanova T: Social support in a changing Europe: An analysis of three post-Communist nations, EUROPEAN JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY 31: (4) pp. 379-393. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 44 |
|
|