Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XII. 01.
Személyes adatok
Győri Miklós
név Győri Miklós
intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Egyetemi Habilitációs Bizottság (tanácskozási jogú tag)
doktori iskola
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (oktató)
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 1%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 48%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 48%
ELTE Egyetemi Habilitációs Bizottság (tanácskozási jogú tag) 3%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gyorimikloselte.hu
telefonszám +36 1 358-5516
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1993 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Csákvári Judit PhD 2013  PDI1-ELTE
Hahn Noémi PhD 2010  PDI1-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Borsos Zsófia (PhD) 2015/01  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Vincze Györgyi (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
Varga Fanni (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Informatikai alapú asszisztív, edukációs és diagnosztikus eljárások. Az autizmus spektrum pszichológiája és pedagógiája. Atipikus kogníció, nyelv, kommunikáció. Eye-tracking módszertan.
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2019

Győri Miklós, Billédi Katalin: Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2018

Gyori Miklos, Borsos Zsófia, Stefanik Krisztina, Jakab Zoltán, Varga Fanni, Csákvári Judit: Automated vs Human Recognition of Emotional Facial Expressions of High-Functioning Children with Autism in a Diagnostic-Technological Context: Explorations via a Bottom-Up Approach, In: Miesenberger, K; Kouroupetroglou, G (szerk.) Computers Helping People with Special Needs, Springer International Publishing (2018) pp. 466-473.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2018

Gyori Miklos, Csákvári Judit, Molnár Márta, Havasi Ágnes, Varga Fanni, Stefanik Krisztina, Virányi Anita: Assessing Support Needs for Developing an App-Based Assistive System for Enhancing Independence in the Autism Spectrum: Results from a Mixed-Mode Study, In: Miesenberger, K; Kouroupetroglou, G (szerk.) Computers Helping People with Special Needs, Springer International Publishing (2018) pp. 474-477.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2017

Győri Miklós: Az értelmi és a nyelvi-kommunikációs fejlődés, a kognitív fejlődési zavarok és az intelligencia, In: N, Kollár Katalin; Szabó, Éva (szerk.) Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 1., Osiris Kiadó (2017) pp. 455-500.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

V Molnár Márta, Ábrahám András, Borsos Zsófia, Havasi Ágnes, Horhi Anett, Horváth Endre, Őszi Tamásné, Stefanik Krisztina, Szekeres Ágota, Győri Miklós: Autizmus spektrumzavarral élő gyermekek és családjaik társadalmi integrációjának módszertani támogatása: a „Maszk” kutatócsoport és kutatási programja, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) A tanulás és a tanítás értékelése, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 53-69.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Borsos Zsófia, Győri Miklós: Can Automated Facial Expression Analysis Show Differences Between Autism and Typical Functioning?, In: Peter, Cudd; Luc, de Witte (szerk.) Harnessing the Power of Technology to Improve Lives, IOS Press (2017) pp. 797-804.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2017

Havasi Ágnes, Stefanik Krisztina, Győri Miklós: Augmentatív és alternatív kommunikációs eszközök használata autizmus spektrum zavarokban - kérdőíves vizsgálat hazai szakemberek körében, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA XLV.: (1) pp. 1-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Győri Miklós, Borsos Zsófia, Stefanik Krisztina, Csákvári Judit: Data Quality as a Bottleneck in Developing a Social-Serious-Game-Based Multi-modal System for Early Screening for ‘High Functioning’ Cases of Autism Spectrum Condition, In: Klaus, Miesenberger; Christian, Bühler; Petr, Penaz (szerk.) Computers Helping People with Special Needs, Springer International Publishing (2016) pp. 358-366.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2015

Csákvári Judit, Győri Miklós: Applicability of standard eye-tracking technique in people with intellectual disability: methodological conclusions from a series of studies, In: Sik-Lányi, C; Hoogerwerf, E-J; Miesenberger, K (szerk.) Assistive Technology: Building Bridges, IOS Press (2015) pp. 63-70.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2015

Győri Miklós, Stefanik Krisztina, Kanizsai-Nagy Ildikó: Evidence-based development and evaluation of mobile cognitive support apps for people on the autism spectrum: methodological conclusions from two R+D projects, In: Sik-Lányi, C; Hoogerwerf, E-J; Miesenberger, K (szerk.) Assistive Technology: Building Bridges, IOS Press (2015) pp. 55-62.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
231
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
167
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
29
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
218
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
1996 óta rendszeres külsős óraadó vagyok a Bécsi Egyetem Nyelvészeti Intézetében, pszicholingvisztikai, kommunikációs, kognitív és kutatásmódszertani témákban.


2020. VI. 25.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2020. július 10-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )