Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. III. 10.
Személyes adatok
név Gyarmatiné Bányai Edit
intézmény neve
doktori iskola
PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím editktk.pte.hu
telefonszám +36 72 501-599/23373
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE KTK Gazdálkodástani Doktori Iskola
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécs Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2006 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
1995 - PTE Közgazdaságtudományi Kar (további intézmény)
1988 - JPTE Közgazdaságtudományi Kar (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kajos Attila PhD 2020  GDI2-PTE
Gil-Or, Oren PhD 2012  GDI2-PTE

abszolutóriumot szerzett:
Nagy Ádám (PhD) 2019/01  GDI2-PTE
Rényi Zsolt (PhD) 2008/08  GDI2-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Szolgáltatásmanagement Vezetőfejlesztés Vezetői kiválóság
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2020

Bányai Edit: Közgazdász hallgatók munkaerőpiaci kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei tanórai keretek között, In: Dobay, Péter (szerk.) Kísérletek a közgazdászképzés megújítására a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán, Cultura Oeconomica Alapítvány; Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2020) pp. 85-102.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2020

Sipos Norbert, Kuráth Gabriella, Gyarmatiné Bányai Edit: A frissdiplomások kompetenciái és a bérek kapcsolata. A kompetenciafejlesztés lehetőségei a felsőoktatásban, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 67: (11) pp. 1130-1153.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Putzer Petra, Bányai Edit: A CSR egyik lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozó és a társadalmi vállalkozói attitűd mérése, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 53: (EMOK Klsz) pp. 15-25.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
URL 
2019

Bányai Edit, Sipos Norbert: Aktualitások a felsővezetői kiválóság területén, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (1) pp. 63-69.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Bányai Edit, Sipos Norbert: Aktualitások a felsővezetői kiválóság tükrében = Actualities in the leadership excellence, In: Dobrai, Katalin; László, Gyula; Sipos, Norbert (szerk.) Ferenc Farkas International Scientific Conference = Farkas Ferenc Nemzetközi Tudományos Konferencia 2018, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet (2018) pp. 410-411.
dokumentum típusa:
nyelv: Angol, Magyar
2017

Bányai Edit, Hegedüs Réka: Hallgatói motiváció - A szakmai és személyes fejlődés és fejlesztés hátterében működő motivációk kutatása, In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) pp. 563-572.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2016

Balogh Gábor, Farkas Ferencné, Gyarmatiné Bányai Edit: A hallgatói aktivitás fokozása és mérése a PTE KTK tehetségbank rendszerével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 50: (3-4) pp. 3-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2016

Bányai Edit: The integration of social media into corporate processes, SOCIETY AND ECONOMY 38: (2) pp. 239-259.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2016

Bányai Edit: Közösségi média - Közösség vagy média?, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2015

Bányai Edit, Törőcsik Mária: Online marketingkommunikáció, direkt marketing, In: Rekettye, Gábor; Törőcsik, Mária; Hetesi, Erzsébet (szerk.) Bevezetés a marketingbe, Akadémiai Kiadó (2015) pp. 297-323.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
55
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
56
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
128

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )