Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
Elérhetőségek
drótpostacím
brezsnyanszky.laszloarts.unideb.hu
telefonszám
+36 52 512-900/22229
mobiltelefon száma
+36 30 953-7750
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím
PhD
fokozat megszerzésének éve
1994
fokozat tudományága
neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím
Habilitáció
fokozat megszerzésének éve
1999
fokozat tudományága
nevelés- és sporttudományok
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2006 -
Nyíregyházi Főiskola (további intézmény) további (ny. egyetemi tanár)
1972 -
Debreceni Egyetem további (ny. egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
Brezsnyánszky László: A pedagógia és a pszichológia együttélési formái a Debreceni Egyetemen, EDUCATIO 29: (4) pp. 606-617. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky László: A bölcsészből természettudományi szakossá lett tanárjelölt hallgatók 1949-ben, MAGYAR TUDOMÁNY 180: (1) pp. 110-119. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2018
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky László: A Pedagógusképzés c. folyóirat huszonöt éve és tartalmi elemzése, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2018: (1-4) pp. 18-43. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2016
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: A Debreceni Egyetem Tanárképző Intézetének utolsó tanítványai, In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.) Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete (2016) pp. 30-39. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2016
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Transformations Arcing Over Changes of Regimes in the History of a University Department, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 6: (3) pp. 23-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Kontinuitás és diszkontinuitás a debreceni egyetem pedagógia oktatóinak rekrutációjában 1940-1970., In: Németh, András; Biró, Zsuzsanna Hanna; Garai, Imre (szerk.) Neveléstudomány és tudományos elit a 20. század második felében., Gondolat Kiadó (2015) pp. 225-250. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2009
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Bildung und Differenzierung im Schulwesen der ostungarnländischen Region, BILDUNG UND ERZIEHUNG 62: (3) pp. 331-343. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
2006
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: A maga vájta meder. Gondolatok a formálódó tanárképzésről, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
2004
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Alternatívok és alternatívák. Az alternatív iskolák értelmezéséhez, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 54: (6) pp. 28-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
2002
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: A Herbart paradigma magyar neveléstani recepciója, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 12: (5) pp. 38-43. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.