Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. I. 03.
Személyes adatok
név Bauer András
intézmény neve
Budapesti Corvinus Egyetem
Egyetemi Doktori Tanács
Egyetemi Habilitációs Bizottság
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2018. IX. 21.)
Elérhetőségek
drótpostacím andras.baueruni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5106
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1993
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1978 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 14
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 12
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Hubert József PhD 2019  GDI1-BCE
Zsótér Boglárka PhD 2017  GDI1-BCE
Bohl Patrick PhD 2016  GDI1-BCE
Bohl Patrick Róbert PhD 2016  GDI1-BCE
Gáti Mirkó György PhD 2016  GDI1-BCE
Csepeti Ádám PhD 2015  GDI1-BCE
Reikli Melinda PhD 2014  GDI1-BCE
Dörnyei Krisztina PhD 2011  GDI1-BCE
Sz. Tóth Gabriella PhD 2008  GDI1-BCE
Gyulavári Tamás PhD 2006  GDI1-BCE
Mitev Ariel PhD 2006  GDI1-BCE
Agárdi Irma PhD 2005  GDI1-BCE
Nádasi Katalin PhD 2005  GDI1-BCE
(50%) Horváth Dóra PhD 2002  GDI1-BCE
Kunsági Andrea PhD 2000  GDI1-BCE
Kenesei Zsófia PhD 1999  GDI1-BCE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület értékesítési rendszer hatékonysága márkaérték nemzetközi marketing stratégia
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2019

Mitev Ariel, Bauer András, Gáti Mirkó: A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 66: (1) pp. 95-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Gáti Mirkó, Bauer András: MARKETING DECISION - MAKING IN HUNGARIAN SMES, TRZISTE / MARKET 31: (1) pp. 39-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Boglárka Zsótér, András Bauer: The Importance of Institutional Trust for Financial Service Providers Among Young Adults and Their Parents in an Emerging Market, SOCIETY AND ECONOMY 41: (2) pp. 211-225.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Csepeti Ádám, Bauer András: A Miles és Snow-féle stratégiai tipológia statisztikai tesztelése szabályozott ágazati környezetben - I. rész, STATISZTIKAI SZEMLE 96: (6) pp. 575-592.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Adam Csepeti, Bauer András: A Miles és Snow-féle stratégiai tipológia statisztikai tesztelése szabályozott ágazati környezetben - II. rész, STATISZTIKAI SZEMLE 96: (7) pp. 661-682.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Bauer András, Mitev Ariel Zoltán: The Effect of Attitude Toward Money on Financial Trouble and Compulsive Buying, In: Diamantopoulos, A; Fritz, W; Hildebrandt, L (szerk.) Quantitative Marketing and Marketing Management - Marketing Models and Methods in Theory and Practice, Gabler Verlag (2012) pp. 247-268.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2008

Bauer András, Mitev Ariel Zoltán: Eladásmenedzsment, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 39
nyelv: magyar
2007

Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek, Aula
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 63
nyelv: magyar
2006

Berács József, Bauer András: Marketing, Aula
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 88
nyelv: magyar
2000

Agárdi Irma, Bauer András: Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (3) pp. 8-14.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 45
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:239 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
195
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
175
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
16
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
829
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Több nemzetközi kutatási hálózat tagja European Marketing Academy alelnöke UC Berkeley visiting professor NYU adjunct professor CEMS Marketing Interfaculty Group elnök Habllitált doktor - Budapesti Corvinus Egyetem

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )