Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. I. 03.
Személyes adatok
név Bauer András
születési év 1952
intézmény neve
Budapesti Corvinus Egyetem
Egyetemi Doktori Tanács
Egyetemi Habilitációs Bizottság
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2016. VII. 08.)
Elérhetőségek
drótpostacím andras.baueruni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5106
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1993
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1978 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 14
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 12
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Zsótér Boglárka PhD 2017  GDI1-BCE
Bohl Patrick PhD 2016  GDI1-BCE
Bohl Patrick Róbert PhD 2016  GDI1-BCE
Gáti Mirkó György PhD 2016  GDI1-BCE
Csepeti Ádám PhD 2015  GDI1-BCE
Reikli Melinda PhD 2014  GDI1-BCE
Dörnyei Krisztina PhD 2011  GDI1-BCE
Sz. Tóth Gabriella PhD 2008  GDI1-BCE
Gyulavári Tamás PhD 2006  GDI1-BCE
Mitev Ariel PhD 2006  GDI1-BCE
Agárdi Irma PhD 2005  GDI1-BCE
Nádasi Katalin PhD 2005  GDI1-BCE
(50%) Horváth Dóra PhD 2002  GDI1-BCE
Kunsági Andrea PhD 2000  GDI1-BCE
Kenesei Zsófia PhD 1999  GDI1-BCE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Hubert József PhD (2017/10)  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület értékesítési rendszer hatékonysága márkaérték nemzetközi marketing stratégia
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2014

Horváth Dóra, Mitev Ariel, Bauer András: Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis, VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia : Marketing alapismeretek, Budapest: Akadémiai Kiadó, 452 p. (Marketing Szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2012

Mitev Ariel, Dörnyei Krisztina, Bauer András: A kiégési szindróma vizsgálata a magyarországi értékesítők körében, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 46: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Bauer András, Csepeti Ádám, Gáti Mirkó, Mitev Ariel: A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme, HITELINTÉZETI SZEMLE 11: (4)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Bauer András, Mitev Ariel Zoltán: The Effect of Attitude Toward Money on Financial Trouble and Compulsive Buying, In: Szerk.: Adamantios Diamantopoulos, Szerk.: Wolfgang Ftitz, Szerk.: Lutz Hildebrandt, Szerk.: András Bauer Quantitative Marketing and Marketing Management. Wiesbaden: Springer, 2012. pp. 247-268.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2008

Bauer András, Mitev Ariel Zoltán : Eladásmenedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó, 268 p. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: magyar
2008

Agárdi Irma, Bauer András: The moderator role of size in Alliance-Performance Relationships, ACTA OECONOMICA 2008: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
DOI 
2000

Agárdi Irma, Bauer András: Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
1998

Bauer András, Berács József : Marketing, Budapest: Aula, 620 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 67
nyelv: magyar
1995

Hofmeister Tóth Ágnes, Bauer András: A magyar marketingvezetők helye a nemzetközi kulturális térképen, VEZETÉSTUDOMÁNY 26: (6)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:124 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
128
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
160
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
15
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
593
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Több nemzetközi kutatási hálózat tagja European Marketing Academy alelnöke UC Berkeley visiting professor NYU adjunct professor CEMS Marketing Interfaculty Group elnök Habllitált doktor - Budapesti Corvinus Egyetem

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )