az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap)
2028/08
Jelenlegi munkahelyek
2023 -
Óbudai Egyetem egyetemi oktató
2022 -
Óbudai Egyetem további (Projekt Koordinátor)
Közlemények
2023
adattárból, 2024. III. 21.
Baross Márk Tamás, Márton Zoltán: STEM-alapú kompetenciák fejlesztése a szakképzésben tanulók számára, korszerű informatikai módszerek segítségével, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 57. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2023) pp. 43-43. dokumentum típusa: nyelv: magyar URL
2023
adattárból, 2024. IV. 17.
Kersánszki Tamás, Holik Ildikó, Márton Zoltán: Minecraft Game as a New Opportunity for Teaching Renewable Energy Topics, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 13: (5) pp. 16-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL
2023
adattárból, 2024. IV. 17.
Kersánszki Tamás, Márton Zoltán, Fenyvesi Kristóf, Lavicza Zsolt, Holik Ildikó: Implementation of Minecraft in Education to Introduce Sustainable Development Goals: Approaching Renewable Energy Through Game-Based Learning, In: Virkus, Sirje; Mealha, Óscar; Dascalu, Mihai (szerk.) Smart Learning Ecosystems as Engines of the Green and Digital Transition, Springer Nature Singapore (2023) pp. 219-232. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
2023
adattárból, 2024. IV. 17.
Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Holik Ildikó, Molnár György: A kompetenciafejlesztés lehetőségei az integrált STEM oktatásban, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) pp. 349-349. dokumentum típusa: nyelv: magyar
2023
adattárból, 2024. IV. 17.
Holik Ildikó, Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Molnár György: Az integrált STEM-oktatás módszertani sajátosságai és társadalmi vonatkozásai, CIVIL SZEMLE 20: (7 Különszám) pp. 169-188. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2023
adattárból, 2024. IV. 17.
Ildiko Holik, Zoltan Marton, Tamas Baross Mark, Gyorgy Molnar: Methodological Characteristics and Social Implications of Integrated Stem Education, CIVIL SZEMLE 20: (S1) dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2021
adattárból, 2024. III. 21.
Márton Zoltán: Monitoring és lakossági riasztó rendszerek Magyarországon, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 53. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2021) pp. 40-40. dokumentum típusa: nyelv: magyar URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).