Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. IX. 15. Közlemények |
2020
adattárból, 2020. XI. 04. |
Fülöp Zsolt, Papp János: MODERN MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS MÓDSZEREK SZEREPE A MAGYAR KKV-SZEKTOR TEVÉKENYSÉGÉNEK ÉLÉNKÍTÉSÉBEN, In: Bujdosó, Zoltán; Dinya, László; Csernák, József (szerk.) XVII. Nemzetközi Tudományos Napok [17th International Scientific Days] [XVII. Internationale Wissenschaftliche Tagung], Károly Róbert Nonprofit Kft. (2020) pp. 372-379. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. XI. 04. |
Paraszt Márta, Papp János: MÁRKÁK, SZÍNEK, ILLÚZIÓK, JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 14: (2) pp. 193-204. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. XI. 04. |
Fürediné Kovács A, Papp J: Az interaktív digitális televíziózás hatása a reklámpiacra, CONTROLLER INFO 7: (2) pp. 39-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. XI. 04. |
Papp János, Fürediné Kovács Annamária: Márkaszintek kapcsolatrendszerének látható és láthatatlan összefüggései, CONTROLLER INFO 6: (1) pp. 9-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2020. XI. 04. |
Lázár Ede, Papp János: Ökonometriai modellek alkalmazása az magyarországi töltőállomások szolgáltatás fejlesztésében, In: Zéman, Z (szerk.) Üzlet - Tradició - Innováció, Szent István Egyetemi Kiadó (2018) pp. 83-99. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. XI. 04. |
Fürediné Kovács Annamária, Urbánné Treutz Ágnes, Papp János: Az országmárka turisztikai jelentősége, In: F., Orosz Sára; Farkas, Attila (szerk.) Multikulturalitás IV., Szent István Egyetemi Kiadó (2018) pp. 301-319. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2020. XI. 04. |
Papp János, Fülöp Zsolt: AZ ÁLOMTERV KÖRVONALAZÁSA, In: Lakatosné, Szuhai Györgyi; Poór, József (szerk.) Tudatos életvezetés - Projektszemlélet a magánéletben, Publio Kiadó (2017) pp. 198-304. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: Angol, Magyar
|
2017
adattárból, 2020. XI. 04. |
Dr. Papp János, Fürediné Dr. Kovács Annamária: Az interaktív digitális televiziózás marketing szemléletű megközelítése, In: Zéman, Z; Magda, R (szerk.) Üzlet - Gazdaság - Társadalom, Szent István Egyetemi Kiadó (2017) pp. 68-76. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2020. XI. 04. |
Papp János, Fülöp Zsolt: A project life környezet feltérképezése, In: Lakatosné, Szuhai Györgyi; Poór, József (szerk.) Tudatos életvezetés - Projektszemlélet a magánéletben, Publio Kiadó (2017) pp. 297-315. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. XI. 04. |
Papp János, Lázár Ede, Brix Ágnes: CRM development in practice, customer relationship management innovation, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2: (2) pp. 136-148. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|