Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. II. 05. Közlemények |
2019
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Kemény F, Demeter G, Racsmány M, Valálik I, Lukács Á: Impaired sequential and partially compensated probabilistic skill learning in Parkinson's disease, JOURNAL OF NEUROPSYCHOLOGY 13: (3) pp. 509-528. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Ágnes Lukács, Kemény F: Abstraction in sequence learning, In: Cleeremans, A.; Allakhverdov, V.; Kuvaldina, M. (szerk.) Implicit learning: 50 Years on, Routledge (2019) pp. 174-189. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Kemeny Ferenc, Lukacs Agnes: Sequence in a sequence: Learning of auditory but not visual patterns within a multimodal sequence, ACTA PSYCHOLOGICA 199: UNSP 102905 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Lukács Ágnes, Kemény Ferenc, Jarrad A Lum, Michael T Ullman: Learning and overnight retention in declarative memory in specific language impairment, PLOS ONE 12: e0169474 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Lukács Ágnes, Ladányi Enikő, Fazekas Kata, Kemény Ferenc: Executive Functions and the Contribution of Short-Term Memory Span in Children With Specific Language Impairment, NEUROPSYCHOLOGY 30: (3) pp. 296-303. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Lukács Á, Kemény F: Development of Different Forms of Skill Learning Throughout the Lifespan, COGNITIVE SCIENCE 39: (2) pp. 383-404. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Pléh Csaba, Lukács Ágnes: Pszicholingvisztika 1-2, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv független idéző közlemények száma: 28 nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Lukács Á, Kemény F: Domain general sequence learning deficit in Specific Language Impairment, NEUROPSYCHOLOGY 28: (3) pp. 472-483. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL |
2010
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Kemény Ferenc, Lukács Ágnes: Impaired procedural learning in language impairment: results from probabilistic categorization, JOURNAL OF CLINICAL AND EXPERIMENTAL NEUROPSYCHOLOGY 32: (3) pp. 249-258. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 42 nyelv: angol URL |
2003
 adattárból, 2020. XI. 02. |
Pléh Csaba, Lukács Ágnes, Racsmány Mihály: Morphological patterns in Hungarian children with Williams syndrome and the rule debates, BRAIN AND LANGUAGE 86: (3) pp. 377-383. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 48 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 187  |
|
|