Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 26.
Személyes adatok
Lukács Ágnes
név Lukács Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
(tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács (elnök)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 99%
BME PDI-BME Doktori Iskola Tanácsa 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím alukacscogsci.bme.hu
telefonszám +36 1 463-1269
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi tanár
2018 - MTA-BME Lendület Nyelvelsajátítás Kutatócsoport
kutatóprofesszor
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Ladányi Enikő PhD 2018  PDI-BME
Kas Bence PhD 2014  PDI-BME
Kemény Ferenc PhD 2013  PDI-BME

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dobó Dorottya Erzsébet (PhD) (2022/08)  PDI-BME
Lukics Krisztina Sára (PhD) (2021/08)  PDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Nyelvelsajátítás, A nyelvi fejlődés zavarai, Morfológiai feldolgozás, Statisztikai tanulás és nyelvelsajátítás, Végrehajtófunkciók és nyelvfeldolgozás.
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2019

Kemény F, Demeter G, Racsmány M, Valálik I, Lukács Á: Impaired sequential and partially compensated probabilistic skill learning in Parkinson's disease, JOURNAL OF NEUROPSYCHOLOGY 13: (3) pp. 509-528.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Ágnes Lukács, Kemény F: Abstraction in sequence learning, In: Cleeremans, A.; Allakhverdov, V.; Kuvaldina, M. (szerk.) Implicit learning: 50 Years on, Routledge (2019) pp. 174-189.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2019

Kemeny Ferenc, Lukacs Agnes: Sequence in a sequence: Learning of auditory but not visual patterns within a multimodal sequence, ACTA PSYCHOLOGICA 199: UNSP 102905
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Lukács Ágnes, Kemény Ferenc, Jarrad A Lum, Michael T Ullman: Learning and overnight retention in declarative memory in specific language impairment, PLOS ONE 12: e0169474
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2016

Lukács Ágnes, Ladányi Enikő, Fazekas Kata, Kemény Ferenc: Executive Functions and the Contribution of Short-Term Memory Span in Children With Specific Language Impairment, NEUROPSYCHOLOGY 30: (3) pp. 296-303.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2015

Lukács Á, Kemény F: Development of Different Forms of Skill Learning Throughout the Lifespan, COGNITIVE SCIENCE 39: (2) pp. 383-404.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
URL 
2014

Pléh Csaba, Lukács Ágnes: Pszicholingvisztika 1-2, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: magyar
2014

Lukács Á, Kemény F: Domain general sequence learning deficit in Specific Language Impairment, NEUROPSYCHOLOGY 28: (3) pp. 472-483.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: angol
URL 
2010

Kemény Ferenc, Lukács Ágnes: Impaired procedural learning in language impairment: results from probabilistic categorization, JOURNAL OF CLINICAL AND EXPERIMENTAL NEUROPSYCHOLOGY 32: (3) pp. 249-258.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 42
nyelv: angol
URL 
2003

Pléh Csaba, Lukács Ágnes, Racsmány Mihály: Morphological patterns in Hungarian children with Williams syndrome and the rule debates, BRAIN AND LANGUAGE 86: (3) pp. 377-383.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 48
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:187 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
216
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
151
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
23 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
68
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
26
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
746

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )