 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. XII. 12. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Dobó Dorottya, Lukics Krisztina Sára, Szőllősi Á., Németh Kornél, Lukács Ágnes: Statistical Learning and the Effect of Starting Small in Developmental Dyslexia, JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 64: (5) pp. 1621-1635. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Ladányi E., Lukács Á., Gervain J.: Does rhythmic priming improve grammatical processing in Hungarian-speaking children with and without Developmental Language Disorder?, DEVELOPMENTAL SCIENCE 24: (6) e13112 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Lukics Krisztina Sára, Lukács Ágnes: Tracking statistical learning online: Word segmentation in a target detection task, ACTA PSYCHOLOGICA 215: p. 103271. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Zakariás Lilla, Lukács Ágnes: The Comprehensive Aphasia Test–Hungarian: adaptation and psychometric properties, APHASIOLOGY online: pp. 1-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Lukács Ágnes, Lukics Krisztina Sára, Dobó Dorottya: Online Statistical Learning in Developmental Language Disorder, FRONTIERS IN HUMAN NEUROSCIENCE 15: p. 715818. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Lukács Á, Kemény F: Development of Different Forms of Skill Learning Throughout the Lifespan, COGNITIVE SCIENCE 39: (2) pp. 383-404. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 30 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Pléh Csaba, Lukács Ágnes: Pszicholingvisztika 1-2, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv független idéző közlemények száma: 43 nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Lukács Á, Kemény F: Domain-general sequence learning deficit in Specific Language Impairment, NEUROPSYCHOLOGY 28: (3) pp. 472-483. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 33 nyelv: angol URL |
2010
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Kemény Ferenc, Lukács Ágnes: Impaired procedural learning in language impairment: results from probabilistic categorization, JOURNAL OF CLINICAL AND EXPERIMENTAL NEUROPSYCHOLOGY 32: (3) pp. 249-258. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 48 nyelv: angol URL |
2003
 adattárból, 2022. XII. 12. |
Pléh Csaba, Lukács Ágnes, Racsmány Mihály: Morphological patterns in Hungarian children with Williams syndrome and the rule debates, BRAIN AND LANGUAGE 86: (3) pp. 377-383. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 51 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 212  |
|
|
|
|
|