Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. XI. 16. Közlemények |
2021
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Káldi Tamás, Babarczy Anna: Linguistic focus guides attention during the encoding and refreshing of working memory content, JOURNAL OF MEMORY AND LANGUAGE 116: p. 104187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Káldi Tamás, Szöllösi Ágnes, Babarczy Anna: Hungarian Structural Focus: Accessibility to Focused Elements and Their Alternatives in Working Memory and Delayed Recognition Memory, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 12: 10.3389/fpsyg.2021.514886 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Babarczy Anna: Kísérleti pragmatika kutatócsoport, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 12: (1) 777 dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Babarczy Anna: Gyermeknyelvi korpuszok és erőforrások, In: Sulyok, Hedvig; Juhász, Valéria; Erdei, Tamás (szerk.) Beszéd- és nyelvelemző szoftverek a versenyképességért és az esélyegyenlőségért, SZTE JGYPK Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék (2019) pp. 64-76. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Babarczy Anna, Szűcs Márta Zita: Az irónia és a hazugság kommunikatív komponenseinek felismerése 5–10 éves korban, MAGYAR NYELV 115: (2) pp. 164-175. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Balázs Andrea, Krizsai Fruzsina, Babarczy Anna: Beszédaktusok megértése óvodás korban, MAGYAR NYELVŐR 143: (3) pp. 311-325. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Balázs Andrea, Babarczy Anna: A pragmatikai kompetencia és nemnyelvi erőforrások összefüggései, In: Bóna, Judit; Horváth, Viktória (szerk.) Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után, ELTE Eötvös Kiadó (2019) pp. 33-48. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Anita Habók, Anna Babarczy: Perceptions of Learning: Interviews with First and Second Graders in a Hungarian Primary School, EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL 46: (1) pp. 61-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Káldi Tamás, Babarczy Anna: Linguistic exhaustivity inference is context dependent, ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 65: (4) pp. 547-595. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2021. XI. 16. |
Szücs M, Babarczy A: The role of Theory of Mind, grammatical competence and metapragmatic awareness in irony comprehension, In: Stavros, Assimakopoulos (szerk.) Pragmatics at its Interfaces, De Gruyter Mouton (2017) pp. 129-148. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 15  |
|
|